AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Del Skrevet 12. november 2013 Min 8 mnd baby er blitt syk med feber og forkjølelse (snørr og hoste). Nå vil han ikke spise verken grøt eller pupp. Får i han litt vann, men det er alt. Han har vært syk før og da hang han i puppen. Skjønner ikke hvorfor han ikke vil ha pupp.. Nå har jeg veldig brystspreng, men får ikke til å pumpe (har aldri fungert her). Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få ungen til å ta pupp? Anonymous poster hash: 82c67...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Del Skrevet 12. november 2013 Kanskje babyen er så tett i nesa at det er vanskelig å suge? Har du saltvann + nesesuger? Hvis ikke anbefaler jeg å skaffe det så du får løst opp mest mulig hvis nesa er skikkelig tett.. Anonymous poster hash: 6b51d...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Del Skrevet 12. november 2013 Jepp, signerer nesa.. Anonymous poster hash: 8ec1f...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Del Skrevet 12. november 2013 Ja vi pøser på med saltvann og nesesuger, til tross for ville protester fra lillemann. Han får til å drikke vann fra flaske, men vrir seg bare vekk fra puppen. Har prøvd ulike ammestillinger også. Heldigvis fikk spiste han litt fruktmos, så da fikk han i hvert fall i seg litt næring. Men veldig rart at han ikke tar puppen , han er ekstremt glad i den.. Huff, ikke lett å være liten og syk. Anonymous poster hash: 82c67...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 12. november 2013 #5 Del Skrevet 12. november 2013 Ikke stress og tving han. Drikker han vann er det helt greit. De sulter heldigvis ikke i hjel etter et par dager med lite matinntak. Jeg er heller ikke glad i mat når jeg er syk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 12. november 2013 #6 Del Skrevet 12. november 2013 Her har aldri hverken saltvann eller nesesuger fungert, så vi har etter råd fra legevakt tydd til rhinox når nesa har vært pottetett. Et par dråper i hvert nesebor og beveg hodet litt fra side til side, så skal du se at han får løst opp og får spist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 12. november 2013 #7 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Dobbelpost Endret 12. november 2013 av Nikki09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 12. november 2013 #8 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Gå inn i dusjen og forsøk å håndmelke slik at du får lettet litt på trykket og unngår brystbetennelse. Prøv å google deg frem til bilder av godt grep og en god teknikk. Ammehjelpen.no har sikkert noen tips. Evt "bryst er best"-videoen, men vet ikke om den er å få sett på nett. Ville ikke bekymret meg om at ungen ikke får mm så lenge den drikker vann. Følg med på om han har våte bleier. Endret 12. november 2013 av Mohair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 12. november 2013 #9 Del Skrevet 12. november 2013 kan du pumpe ut melk og gi med flaske/skje? Kanskje ubehagelig å suge når en er dårlig. Det er mer viktig at barnet ikke blir dehydrert enn mat . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RockOn Skrevet 12. november 2013 #10 Del Skrevet 12. november 2013 Halsbetennelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå