AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Er så utrolig irritert. Dumpet en fyr for 2 dager siden og han sender konstant meld/ringer og spør om hvorfor. Har da forklart det 1000 ganger allerede! Unnskyld vet at det er vanskelig for han, men... Anonymous poster hash: cfcdc...63a
Sugar&Spice Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Er så utrolig irritert. Dumpet en fyr for 2 dager siden og han sender konstant meld/ringer og spør om hvorfor. Har da forklart det 1000 ganger allerede! Unnskyld vet at det er vanskelig for han, men... Anonymous poster hash: cfcdc...63a Jeg dumpet eksen i juni, han sender fortsatt meldinger. Du må la være å svare, enkelt og greit. Overse det. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Blokker nummeret hans så slipper du å få noen smser! Anonymous poster hash: c235f...711
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 neis ynes han fortjener svar, har blitt dumpa selv og vet hvor jævli det er.. skylder han det. men sliter meg totalt ut Anonymous poster hash: cfcdc...63a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 det er jævlig for han hvis han virkelig elsker deg! mitt råd. snakk med han siste gang, gjør alt klart og gå deres vei. da får du ingen mas,og da blir det ingen dårlig samvittighet eller følelse hos den andre. forstått ? Anonymous poster hash: 64149...0e6
Ainnjdrea Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 neis ynes han fortjener svar, har blitt dumpa selv og vet hvor jævli det er.. skylder han det. men sliter meg totalt ut Anonymous poster hash: cfcdc...63a Hehe, greit nok at han fortjener svar, men dersom du har svart på det samme "1000 ganger tidligere", er det ikke nok? Hvis det bare er det han er ute etter, mener jeg..? 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 neis ynes han fortjener svar, har blitt dumpa selv og vet hvor jævli det er.. skylder han det. men sliter meg totalt ut Anonymous poster hash: cfcdc...63a Ja men nå har du jo forsøkt å forklare flere ganger og det når ikke frem sier du. Blokker han kjære deg, så får du fred! Anonymous poster hash: c235f...711 1
Gjest Eurodice Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 neis ynes han fortjener svar, har blitt dumpa selv og vet hvor jævli det er.. skylder han det. men sliter meg totalt ut Anonymous poster hash: cfcdc...63a Er denne mannen totalt tilbakestående? Du sier du har gitt ham forklaring 1000 ganger, men enda har det ikke trengt inn?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 aner virkelig ikke. han prøver å rette opp ette eller annet tror jeg, men han gjorde ikke noe galt. har bare ikke de rette følelsene som jeg sa til han Anonymous poster hash: cfcdc...63a
Gjest Eurodice Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 aner virkelig ikke. han prøver å rette opp ette eller annet tror jeg, men han gjorde ikke noe galt. har bare ikke de rette følelsene som jeg sa til han Anonymous poster hash: cfcdc...63a Den "beste" måten å virkelig ødelegge for seg selv på, er ved å mase, som han gjør. Du har forklart ham hvorfor det må være slutt. Ikke svar når han ringer og sender meldinger, da holder du et ørlite håp levende hos ham. Vær konsekvent! 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 åhhhh herregud tror faktisk han er tilbakestående Anonymous poster hash: cfcdc...63a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #12 Skrevet 12. november 2013 For siste gang... Blokker nummeret. Anonymous poster hash: c235f...711
Sugar&Spice Skrevet 12. november 2013 #13 Skrevet 12. november 2013 Jeg har fortalt eksen min en million ganger hvorfor det er slutt, han ringte fremdeles og spurte hvorfor. Så sluttet jeg å svare, og nå kommer meldingene sjeldnere, toppen to ganger i uken (gikk fra 20 meldinger om dagen til 2 i uken.... fremgang på fem måneder!) IKKE svar han lenger, du har fortalt han hvorfor du slo opp. Han fortjener ikke svar. Han må komme seg videre. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #14 Skrevet 12. november 2013 Kan du enkelt og greit spørre han hva han trenger for å få en avslutning? Kommer selvsagt an på hva det er, men kanskje det faktisk går an å få en god avslutning hvis han har noe i tankene som går i den retningen. Det hadde jeg gjort. I tillegg hadde jeg lagt en avtale, med han, om hvordan tingene kom til å bli fremover. Anonymous poster hash: 22315...386 1
SkiZy Skrevet 12. november 2013 #15 Skrevet 12. november 2013 Kan du enkelt og greit spørre han hva han trenger for å få en avslutning? Kommer selvsagt an på hva det er, men kanskje det faktisk går an å få en god avslutning hvis han har noe i tankene som går i den retningen. Det hadde jeg gjort. I tillegg hadde jeg lagt en avtale, med han, om hvordan tingene kom til å bli fremover. Anonymous poster hash: 22315...386 Sett bort i fra at dere har et brudd som er fullstendig opp-ned og dramatisk alle veier, burde da dette gå an å få til. Da vet jo også begge to hva de har å forholde seg til videre, etter samtalen.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #16 Skrevet 12. november 2013 Grubler jeg nå.... Hvor langt skal man egentlig strekke seg for å avklare et brudd som er forklart klart og tydelig flere ganger? Hvor langt skal man la det gå? Anonymous poster hash: c235f...711 1
Gjest Eurodice Skrevet 12. november 2013 #17 Skrevet 12. november 2013 det er jævlig for han hvis han virkelig elsker deg! mitt råd. snakk med han siste gang, gjør alt klart og gå deres vei. da får du ingen mas,og da blir det ingen dårlig samvittighet eller følelse hos den andre. forstått ? Anonymous poster hash: 64149...0e6 TS har forklart dette for ham "1000" ganger. Hvorfor tror du at det skulle hjelpe å snakke med ham "for siste gang" som du sier? Hvorfor skulle det bli slutt med maset da, tenker du? 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #18 Skrevet 12. november 2013 nesten sånn jeg har lyst å ta han tilbake for å få slutt på maset. omg Anonymous poster hash: cfcdc...63a
Sugar&Spice Skrevet 12. november 2013 #19 Skrevet 12. november 2013 nesten sånn jeg har lyst å ta han tilbake for å få slutt på maset. omg Anonymous poster hash: cfcdc...63a Nei. Nei. Nei. Nei. Nei. Nei. OVERSE meldingene, ikke ta telefonen, UANSETT hvor mange sms eller anrop som kommer inn. Du har forklart han. Om det blir veldig ille må du få en venn/søster/mor/far/onkel/tante el. som kan fortelle han hvor skapet står.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #20 Skrevet 12. november 2013 nesten sånn jeg har lyst å ta han tilbake for å få slutt på maset. omg Anonymous poster hash: cfcdc...63a Mister nesten respekten for deg jeg siden du ikke evner å sette en stopp for det. Blokker blokker blokker. Eller er det dette du ønsket ville skje, at han ble helt på tuppa? Anonymous poster hash: c235f...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå