AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Lurer på det samme, Anonymous poster hash: fcaa4...593
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Er det sånn at du heller vil være med den du er betatt av enn kjæresten din? Har hatt det sånn før jeg og. Men da har jeg satt meg ned å tenkt på om jeg virkelig er lykkelig med nåværende kjæreste. Eller er jeg ulykkelig? Det er de spørsmåla en må stille seg selv og finne ut av! Det er ikke en god følelse, men når du innser hvor lykkelig du er (hvis du er det) så vil disse følelsene overskygge disse fæle og vonde følelsene når det gjelder han du ikke kan få. Spørs jo om du vil gå fra den personen du er sammen med nå, og være singel? Det er det beste rådet jeg kan gi deg i en sånn situasjon. Anonymous poster hash: 06f9f...eb3
AnneBonny Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 (endret) Det hender jo innimellom, dessverre. Hvis kjæresten din sto i samme situasjon, hvordan ville du blitt behandlet selv? Fokuserer på å respektere han som er kjæresten din, (dvs; ikke gi den andre personen blikk, oppmerksomhet/oppsøk oppmerksomhet bak ryggen på kjæresten din). Det er ikke fordi det ikke er lov til å få følelser for noen andre, men i mine øyne avslutter man det man allerede har, før man går inn i noe nytt. Hva ville jeg gjort (hvis jeg ville beholde kjæresten min og drepe flammene): Behandlet forholdet mitt med respekt og viet det litt ekstra oppmerksomhet. Unngått den andre forelskelsen og latt være å mate disse følelsene til det var over. Ville studert litt.... Hva gir han andre meg, som jeg kan dra med meg inn i forholdet mitt? Been there, og min daværende kjæreste var verdt det. Endret 12. november 2013 av AnneBonny
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Det hender jo innimellom, dessverre. Hvis kjæresten din sto i samme situasjon, hvordan ville du blitt behandlet selv? Fokuserer på å respektere han som er kjæresten din, (dvs; ikke gi den andre personen blikk, oppmerksomhet/oppsøk oppmerksomhet bak ryggen på kjæresten din). Det er ikke fordi det ikke er lov til å få følelser for noen andre, men i mine øyne avslutter man det man allerede har, før man går inn i noe nytt. Hva ville jeg gjort (hvis jeg ville beholde kjæresten min og drepe flammene): Behandlet forholdet mitt med respekt og viet det litt ekstra oppmerksomhet. Unngått den andre forelskelsen og latt være å mate disse følelsene til det var over. Ville studert litt.... Hva gir han andre meg, som jeg kan dra med meg inn i forholdet mitt? Been there, og min daværende kjæreste var verdt det. Var det da aktuelt å kvitte seg fullstendig med den personen, eksempelvis slette på FB?Anonymous poster hash: 2278a...d9b
Gjest Mupsi Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 (endret) Det hender jo innimellom, dessverre. Hvis kjæresten din sto i samme situasjon, hvordan ville du blitt behandlet selv? Fokuserer på å respektere han som er kjæresten din, (dvs; ikke gi den andre personen blikk, oppmerksomhet/oppsøk oppmerksomhet bak ryggen på kjæresten din). Det er ikke fordi det ikke er lov til å få følelser for noen andre, men i mine øyne avslutter man det man allerede har, før man går inn i noe nytt. Hva ville jeg gjort (hvis jeg ville beholde kjæresten min og drepe flammene): Behandlet forholdet mitt med respekt og viet det litt ekstra oppmerksomhet. Unngått den andre forelskelsen og latt være å mate disse følelsene til det var over. Ville studert litt.... Hva gir han andre meg, som jeg kan dra med meg inn i forholdet mitt? Been there, og min daværende kjæreste var verdt det. Godt svar. Hvis jeg hadde vært betatt av noen andre så hadde jeg prøvd å fokusere på kjæresten min i stedet. Men tenker at det er greit om jeg av og til hadde noen tanker om den andre så lenge jeg ikke oppmuntrer eller hauser opp følelsene av egen vilje liksom. Det er jo ikke til å unngå å bli betatt av andre, men jeg er ikke av den oppfatning av at man må ignorere eller glemme personen, det tror jeg kan gjøre vondt verre i visse tilfeller fordi da fokuserer man jo mye på den personen man er betatt av. Hvis man klarer å holde fingrene av fatet så er det en slik ting som kan gjøre gråe hverdager litt hyggeligere uten at man trenger være utro av den grunn tenker jeg. Endret 12. november 2013 av Mupsi
AnneBonny Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 (endret) Var det da aktuelt å kvitte seg fullstendig med den personen, eksempelvis slette på FB?Anonymous poster hash: 2278a...d9b Nei jeg gikk på samme skole med han og hadde kontakt med han normalt og oppegående. Det gikk over av seg selv Hvis man føler at man burde slette vedkommende fra fb så er det egentlig best å bestemme dette selv. Klarer ikke å si noen fasit på det, merker jeg. Godt svar. Hvis jeg hadde vært betatt av noen andre så hadde jeg prøvd å fokusere på kjæresten min i stedet. Men tenker at det er greit om jeg av og til hadde noen tanker om den andre så lenge jeg ikke oppmuntrer eller hauser opp følelsene av egen vilje liksom. Det er jo ikke til å unngå å bli betatt av andre, men jeg er ikke av den oppfatning av at man må ignorere eller glemme personen, det tror jeg kan gjøre vondt verre i visse tilfeller fordi da fokuserer man jo mye på den personen man er betatt av. Hvis man klarer å holde fingrene av fatet så er det en slik ting som kan gjøre gråe hverdager litt hyggeligere uten at man trenger være utro av den grunn tenker jeg. Ja, dette synes jeg hørtes fornuftig og bra ut. Endret 12. november 2013 av AnneBonny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå