Gjest M-ling Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 OK, jeg vet jeg er litt treig med dette, men jeg synes denne filmen er så fantastisk. Jeg fant ingen tidligere tråd om det samme heller ... Dere andre som har sett den - hva syntes dere?
Gjest 1111 Skrevet 6. mai 2004 #2 Skrevet 6. mai 2004 Jeg syns den var vanvittig kjedelig! hehe.. neida, filmen var ok den, men jeg syns den kunne hatt godt av å bli kortet ned med en halvtime..
Gjest M-ling Skrevet 6. mai 2004 #3 Skrevet 6. mai 2004 Synes du det? :o Jeg merket ikke at tiden gikk. Det eneste som trakk ned for meg var Tom Cruise.
Gjest 1111 Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 Jeg syns det jeg :-) men så er jeg en som lett kjeder meg under filmer. mye som skal til før det får min fulle oppmerksomhet. Tom Cruise trakk ned ja.. liker ikke han mannen der
Englepusen Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Joda, den var bra den. Men jeg kommer ikke til å se den igjen. Får så vondt av filmer der folk slakter hverandre ned. (De realistiske vel og merke) Midt i Black Hawk Down hadde jeg mest lyst til å reise meg og gå. Hva er galt med Tom da? Syns kanskje han var litt ensformig i den filmen, men ellers gjorde han en god jobb.
Gjest M-ling Skrevet 6. mai 2004 #6 Skrevet 6. mai 2004 Hva er galt med Tom da? Syns kanskje han var litt ensformig i den filmen' date=' men ellers gjorde han en god jobb.[/quote'] Jeg synes han er så vanvittig kjedelig og karakterløs.
Englepusen Skrevet 6. mai 2004 #7 Skrevet 6. mai 2004 Akkurat i denne filmen kan jeg være litt enig i at han var det. Men på sine yngre dager kunne han være riktig så sjarmerende syns jeg.
Gjest M-ling Skrevet 6. mai 2004 #8 Skrevet 6. mai 2004 Akkurat i denne filmen kan jeg være litt enig i at han var det. Men på sine yngre dager kunne han være riktig så sjarmerende syns jeg. Det er godt mulig! Her synes jeg ihvertfall han var litt som Leonardo DiCaprio (?) i Titanic. Nedtur, med andre ord. Men jeg vet jeg kan være litt sær!
Malou Skrevet 6. mai 2004 #9 Skrevet 6. mai 2004 Denne filmen er faktisk noe av det beste jeg har sett på lenge! Historien, naturen, musikken, den siste samuraien... Det hele gikk opp i en høyere enhet for meg. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor, men da vi gikk ut av kinosalen rant tårene nedover kinnet på meg... En overraskende mektig filmopplevelse. Jennifer
Gjest M-ling Skrevet 6. mai 2004 #10 Skrevet 6. mai 2004 Denne filmen er faktisk noe av det beste jeg har sett på lenge! Historien, naturen, musikken, den siste samuraien... Det hele gikk opp i en høyere enhet for meg. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor, men da vi gikk ut av kinosalen rant tårene nedover kinnet på meg... En overraskende mektig filmopplevelse. Jennifer Ja! :D Den var, som sagt, helt fantastisk for meg også. Spesielt roen og stemningen i enkelte scener/steder i filmen - jeg ble betatt.
Malou Skrevet 6. mai 2004 #11 Skrevet 6. mai 2004 Spesielt roen og stemningen i enkelte scener/steder i filmen - jeg ble betatt. Jeg også, bergtatt. Har lastet ned en del av filmmusikken, og den gir meg frysninger. For meg lå mye av stemningen i filmen i den fantastiske musikken, og selvfølgelig også i det fantastiske landskapet. Også alle de tingene som ble sagt uten at noen sa noe. Er ellers enig i at det ikke var Tom Cruise som "gjorde" filmen, men jeg ble derimot dypt imponert over han som spilte den siste samuraien, Ken Watanabe. Jennifer
Gjest M-ling Skrevet 6. mai 2004 #12 Skrevet 6. mai 2004 Også alle de tingene som ble sagt uten at noen sa noe. Nettopp ... Du har ikke navnet på noen musikkfiler jeg kan laste ned? Jeg ble også bergtatt av den siste samuraien - samt holdningen og stemningen blant menneskene han bodde med. Virkelig.
Glitterchick Skrevet 7. mai 2004 #13 Skrevet 7. mai 2004 Åh, jeg elsket den! Syns den var nydelig. Fargene, kostymene og landskapet, historien, som var voldsom og stille på samme tid, de fantastisk koreograferte slosscenene... Jeg gråt og gråt når jeg så den.
Malou Skrevet 7. mai 2004 #14 Skrevet 7. mai 2004 M-ling, Hele soundtracket består av musikk laget av Hans Zimmer. Jeg ville f.eks prøvd å laste ned 'Spectres in the fog', 'Idylls end' og 'Red warior.' Dette er de sangene jeg personlig synes formidler stemingen fra filmen best, men det kommer jo selvfølgelig litt ann på hva du liker da. Du finner forøvrig hele track listen her. Jennifer
Malou Skrevet 7. mai 2004 #16 Skrevet 7. mai 2004 Er foressten ikke særlig ofte jeg gidder å kjøpe filmer jeg allerede har sett, men denne tror jeg at jeg må ha på DVD! Jennifer
M-ling Skrevet 7. mai 2004 #17 Skrevet 7. mai 2004 Er foressten ikke særlig ofte jeg gidder å kjøpe filmer jeg allerede har sett, men denne tror jeg at jeg må ha på DVD! Jennifer Samme her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå