Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart tid for julebord, og det skjer sjelden feilfritt.

Har du en god tabbehistorie å dele? Eller en annens tabbe/flause å dele?

Det er alltid moro å høre om andres flauser! Spesielt om fylla er involvert :knis:

Kjør på!

Anonymous poster hash: f529e...694
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et veldig fint mentalt bilde av noen-og-førti stivpyntede, greit berusede mennesker på vei ned den bratteste bakken i byen iført pensko. Midt på natta. På vei til nachspiel. Hint: det var ikke saltet eller strødd ;)

(Jeg så absolutt ikke veldig stilig ut i gallakjole og gore-tex vintersko, men jeg kom meg helskinnet ned og finskoene lå trygt i veska :P )

• Liker 1
Skrevet

Det er snart tid for julebord, og det skjer sjelden feilfritt.Har du en god tabbehistorie å dele? Eller en annens tabbe/flause å dele?Det er alltid moro å høre om andres flauser! Spesielt om fylla er involvert :knis:Kjør på! Anonymous poster hash: f529e...694

Hvilken nettavis kommer til å bruke disse historiene?

Anonymous poster hash: 33b44...0f9

• Liker 5
Skrevet

Hvilken nettavis kommer til å bruke disse historiene?

Bare en liten lokalavis i Nord-Norge :) Men jeg har ikke informert om dette i tråden, så jeg spør før jeg bruker noe! Selvfølgelig...

Nå kan vi bare dele her for å le av hverandre :)

Skrevet

Bare en liten lokalavis i Nord-Norge :) Men jeg har ikke informert om dette i tråden, så jeg spør før jeg bruker noe! Selvfølgelig...Nå kan vi bare dele her for å le av hverandre :)Anonymous poster hash: f529e...694

Du er rapportert.

• Liker 4
Skrevet

Du er rapportert.

På hvilket grunnlag?

• Liker 1
Skrevet

På hvilket grunnlag?

Det samme som isted.

Anonymous poster hash: 384d6...133

• Liker 2
Skrevet

* Datainnsamling i jobb- eller studiesammenheng eller verving av intervjuobjekter osv. Å bruke forumet til hjelp for å finne kilder eller diskutere et tema er ok.

Skrevet

Det samme som isted.

Anonymous poster hash: 384d6...133

Tråden har jo en helt normal vinkling nå. Den er basert kun på vanlig KG-faktor: diskusjon og deling av historier.

Skjønner ikke hvordan jeg bryter noen regler nå?

• Liker 1
Skrevet

Tråden stenges igjen da det fremgår at formålet er innhenting av data til bruk i jobbsammenheng. Ved spørsmål oppfordrer jeg til å ta kontakt enten på Ris og Ros eller PM.

Tekola, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...