Gå til innhold

Ny ansatt slo inn samme vare 3 ganger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser jeg på kvitteringen nå. Hvilket som betyr at jeg betalte 50 kr ekstra for én eneste vare. Hadde dere klagd, eller ville dere bare latt det gå?

Anonymous poster hash: 50744...c88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå tilbake og si fra om det. Det var sikkert ikke med vilje, i og med at vedkommende var ny:)

• Liker 8
Skrevet

Hvis jeg hadde kommet meg vel hjem før jeg oppdaget det hadde jeg nok ikke giddet å gjøre noe mer med det, men heller fulgt med litt mer neste gang, kanskje?

Skrevet (endret)

Gå tilbake og forklar situasjonen. I og med at det var en nyansatt, regner jeg med at de har tatt høyde for at slike ting både kan og vil skje. Jeg vil bare spørre om du har sett nøye på kvitteringen slik at det ikke står minus foran summen på den ene varen? Slik er det hos oss om vi slår inn en vare for mye. Da står varen tre ganger,men det er bare trukket en gang.

Endret av She_Leiva
  • Liker 3
Skrevet

Gå tilbake og forklar situasjonen så ordner det seg! Det er også viktig så den nyansatte blir obs på feilen h*an har gjort!

Skrevet

Ta det opp neste gang du er der, eller i området :)

Anonymous poster hash: 42e40...246

Skrevet

Kontakt advokat.

Anonymous poster hash: 5c5b5...e0c
  • Liker 7
Skrevet

Så klart hadde jeg gått tilbake om jeg hadde overbetalt! Du klager jo ikke om du sier høffelig i fra, ingenting galt i det. Har jobbet i butikk selv og gjort feil, blir bare lettet når folk kommer tilbake så jeg får ordnet opp.

Anonymous poster hash: 59e54...56d
Skrevet

Den nyansatte lærer ingenting hvis det ikke får konsekvenser. Gå og forklar feilen og få igjen pengene dine :) Så blir vedkommende ekstra obs når h*n slår inn varer heretter :)

• Liker 1
Skrevet

Gå tilbake og forklar situasjonen. I og med at det var en nyansatt, regner jeg med at de har tatt høyde for at slike ting både kan og vil skje. Jeg vil bare spørre om du har sett nøye på kvitteringen slik at det ikke står minus foran summen på den ene varen? Slik er det hos oss om vi slår inn en vare for mye. Da står varen tre ganger,men det er bare trukket en gang.

Nei det står ikke minus foran nei.

Tror ikke jeg gidder å gå tilbake egentlig. TS.

Skrevet

Følg bedre med neste gang, da.

Anonymous poster hash: 418b9...ff0
Skrevet

Gå tilbake og forklar situasjonen så ordner det seg! Det er også viktig så den nyansatte blir obs på feilen h*an har gjort!

:fnise:

Såpass klar på at det er en gutt/mann? Underbevisstheten muligvis

Skrevet

Hehe, den var fin!

Skrevet

Bare dra tilbake med kvitteringen så får du nok pengene igjen:)

Anonymous poster hash: 9998d...c0c
Skrevet

Da har jeg nettopp vært der og sagt ifra. De bare lo og sa at fyren hadde gjort samme feilen uendelig mange ganger, og at det var kjennetegnet hans. FIkk pengene tilbake :) TS

Gjest crazycatlady
Skrevet

Haha, kjennetegnet hans faktisk. :P Passer kanskje ikke helt til den jobben om han gjør samme feil hele tiden? Selvfølgelig kan selv den mest erfarne butikkarbeider slå inn samme vare to ganger, men tre er kanskje litt drøyt, ihverfall når det skjer ofte.

Skrevet

Det er jo bare å dra tilbake til butikken, ta med kvitteringene og så får du sikkert pengene tilbake.

Du skal jo ikke betale for noe du ikke har kjøpt.

Skrevet

ooops haha...skrev det rett før jeg skulle på jobb i butikk selv så var vel derfor :klo:

Skrevet

Jeg håper inderlig at mine kunder kommer tilbake dersom det viser seg at jeg har gjort en feil! Retter opp med største glede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...