AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Det ser jeg på kvitteringen nå. Hvilket som betyr at jeg betalte 50 kr ekstra for én eneste vare. Hadde dere klagd, eller ville dere bare latt det gå? Anonymous poster hash: 50744...c88
Schweppes Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Gå tilbake og si fra om det. Det var sikkert ikke med vilje, i og med at vedkommende var ny:) 8
Fuglen Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Hvis jeg hadde kommet meg vel hjem før jeg oppdaget det hadde jeg nok ikke giddet å gjøre noe mer med det, men heller fulgt med litt mer neste gang, kanskje?
She_Leiva Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 (endret) Gå tilbake og forklar situasjonen. I og med at det var en nyansatt, regner jeg med at de har tatt høyde for at slike ting både kan og vil skje. Jeg vil bare spørre om du har sett nøye på kvitteringen slik at det ikke står minus foran summen på den ene varen? Slik er det hos oss om vi slår inn en vare for mye. Da står varen tre ganger,men det er bare trukket en gang. Endret 12. november 2013 av She_Leiva 3
brunsaus123 Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Gå tilbake og forklar situasjonen så ordner det seg! Det er også viktig så den nyansatte blir obs på feilen h*an har gjort!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Ta det opp neste gang du er der, eller i området Anonymous poster hash: 42e40...246
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Kontakt advokat. Anonymous poster hash: 5c5b5...e0c 7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Så klart hadde jeg gått tilbake om jeg hadde overbetalt! Du klager jo ikke om du sier høffelig i fra, ingenting galt i det. Har jobbet i butikk selv og gjort feil, blir bare lettet når folk kommer tilbake så jeg får ordnet opp. Anonymous poster hash: 59e54...56d
Pearl2.0 Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Den nyansatte lærer ingenting hvis det ikke får konsekvenser. Gå og forklar feilen og få igjen pengene dine Så blir vedkommende ekstra obs når h*n slår inn varer heretter 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Gå tilbake og forklar situasjonen. I og med at det var en nyansatt, regner jeg med at de har tatt høyde for at slike ting både kan og vil skje. Jeg vil bare spørre om du har sett nøye på kvitteringen slik at det ikke står minus foran summen på den ene varen? Slik er det hos oss om vi slår inn en vare for mye. Da står varen tre ganger,men det er bare trukket en gang. Nei det står ikke minus foran nei. Tror ikke jeg gidder å gå tilbake egentlig. TS. Anonymous poster hash: 50744...c88
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 Følg bedre med neste gang, da. Anonymous poster hash: 418b9...ff0
kongenavtys Skrevet 12. november 2013 #12 Skrevet 12. november 2013 Gå tilbake og forklar situasjonen så ordner det seg! Det er også viktig så den nyansatte blir obs på feilen h*an har gjort! Såpass klar på at det er en gutt/mann? Underbevisstheten muligvis
Pearl2.0 Skrevet 12. november 2013 #13 Skrevet 12. november 2013 Såpass klar på at det er en gutt/mann? Underbevisstheten muligvis Hehe, den var fin!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #14 Skrevet 12. november 2013 Bare dra tilbake med kvitteringen så får du nok pengene igjen:) Anonymous poster hash: 9998d...c0c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #15 Skrevet 12. november 2013 Da har jeg nettopp vært der og sagt ifra. De bare lo og sa at fyren hadde gjort samme feilen uendelig mange ganger, og at det var kjennetegnet hans. FIkk pengene tilbake TS Anonymous poster hash: 50744...c88
Gjest crazycatlady Skrevet 12. november 2013 #16 Skrevet 12. november 2013 Haha, kjennetegnet hans faktisk. Passer kanskje ikke helt til den jobben om han gjør samme feil hele tiden? Selvfølgelig kan selv den mest erfarne butikkarbeider slå inn samme vare to ganger, men tre er kanskje litt drøyt, ihverfall når det skjer ofte.
Nasse1 Skrevet 12. november 2013 #17 Skrevet 12. november 2013 Det er jo bare å dra tilbake til butikken, ta med kvitteringene og så får du sikkert pengene tilbake. Du skal jo ikke betale for noe du ikke har kjøpt.
brunsaus123 Skrevet 12. november 2013 #18 Skrevet 12. november 2013 Såpass klar på at det er en gutt/mann? Underbevisstheten muligvis ooops haha...skrev det rett før jeg skulle på jobb i butikk selv så var vel derfor
cellar Skrevet 12. november 2013 #19 Skrevet 12. november 2013 Jeg håper inderlig at mine kunder kommer tilbake dersom det viser seg at jeg har gjort en feil! Retter opp med største glede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå