Gå til innhold

Jenta han var utro med er venn med hans søster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min var utro mot meg for en liten stund tilbake. Ikke ved samleie, men ved annen seksuell kontakt. Det såret meg utrolig dypt, men etter nøye vurdering har jeg bestemt meg for å gi forholdet vårt en siste sjanse.

Vi er begge to 18 år og går på skole og er ikke i økonomisk stand til å flytte hjemmefra dessverre. Jente han var utro mot meg med er bestevennen til hans lillesøster og hun er i huset deres hele tiden. Hun prøver ikke å holde avstand fra meg i det hele tatt, noe jeg absolutt hadde gjort om jeg var i den situasjonen. Her om dagen kom søsteren sammen med venninna og satt seg i samme rom som oss og viste ingen tegn til å skulle gå med det første. Til slutt måtte jeg gå derfra fordi jeg var på nippet til å kaste opp. Utrolig vondt å ha henne som en påminnelse hele tiden på det som skjedde.

Han prater ikke med henne lenger og liker ikke å være i huset når hun er der heller, men allikevel veldig ekkelt for meg å vite at hun er i huset hans så ofte.

Familien hans er kjent med hele situasjonen, allikevel blir foreldrene hans irriterte når han tilbringer lite tid hjemme. Det er kun grunnet at hun er der så utrolig ofte. Han hun holdt avstand så hadde situasjonen vært annerledes, men det gjør bare så utrolig vondt å se henne. Det ødelegger hele dagen min og klarer nesten ikke å holde tårene tilbake. Det er kort tid siden alt skjedde og jeg er ikke nærheten av å komme over det. Håper noen av dere har noen tips til meg :(

Anonymous poster hash: ac310...a5c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke flytte hjemmefra? Stipend/lån fra lånekassa, og en liten deltidsjobb hver?

Ellers er det en mulighet at han snakker med søsteren sin, og spør om de kan være mere hos venninna istedetfor hjemme hos han. Eventuelt kan han forklare foreldrene at han ikke orker å være hjemme når hun er der, så kan de kanskje sette en grense på hvor mye hun kan være på besøk? Skjønner at dette er en uholdbar situasjon, og jeg tenker at den beste løsningen hadde vært å legge seg i selen for å komme seg vekk fra henne.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en utro drittsekk?

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en utro drittsekk?

Fordi jeg ønsker å gi han en til sjanse fordi han selv vet at han gjorde en feil. Han har vist meg hvor mye han angrer og jeg ønsker å gi forholdet vårt en til sjanse.

Skrevet

:(

Skrevet

Mitt råd til deg er å gå fra han, uansett hva han sier.

Jeg har vært gjennom det der før, og jeg mener det ligger mye i "en gang utro, alltid utro".

Og nå som du har vist at du er villig til å gi forholdet en ny sjanse, har han "lært" at det går an å komme unna med sånne ting. Det trodde i alle fall min eks.

Jeg snakker ut ifra egen erfaring, og synes ikke noen fortjener å ha det som du har det nå. I verste fall er det ikke siste gang...

Uansett hva du finner ut; lykke til :)

• Liker 1
Skrevet

Hva menes med seksuell kontakt her?

Anonymous poster hash: 3ee3c...7fc
Skrevet

Vel, jeg har erfart at det kan gå andre veien, Ainnjdrea. Etter en lignende opplevelse for snart fire år siden, har vi det fortsatt like fint. Det kan kanskje være at grunnen til utroskapen var en fillesak slik jeg ser det, og jeg vet heller ikke hva som var grunnen til at kjæresten til TS var utro. Ofte er årsaken sentral for videre vei slik jeg ser det.

Gjør det som føles rett for deg, TS. Føler med deg. Det er en vanskelig situasjon. Spesielt når du til stadighet blir påminnet om det.

Anonymous poster hash: 9cd66...004
Skrevet

Hva menes med seksuell kontakt her?

Anonymous poster hash: 3ee3c...7fc

Nærkontakt som fingring og runking blant annet.

Skrevet

Så jævli ekkelt å tenke på at jenta og kjæresten din har vært såpass nære hverandre.

Foreldrene hans må jo tenke seg to ganger om - foretrekker de å ha veninna til søstra mer hjemme hos seg selv, enn sin egen sønn? Hvis de er kjent med situasjonen, så må de da forstå at veninna ikke kan være mer hos dem! Det er jo helt åpenbart. Det er jo derfor sønnen ikke er der.

Anonymous poster hash: 2fc08...da4
  • Liker 1
Skrevet

Mitt råd til deg er å gå fra han, uansett hva han sier.

Jeg har vært gjennom det der før, og jeg mener det ligger mye i "en gang utro, alltid utro".

Og nå som du har vist at du er villig til å gi forholdet en ny sjanse, har han "lært" at det går an å komme unna med sånne ting. Det trodde i alle fall min eks.

Jeg snakker ut ifra egen erfaring, og synes ikke noen fortjener å ha det som du har det nå. I verste fall er det ikke siste gang...

Uansett hva du finner ut; lykke til :)

Jeg var utro mot eks kjæresten min ( forholdet varte i tre-fire år fra jeg var rundt 16 år), han ga meg en sjanse til, jeg var aldri utro, ble slutt av "naturlige grunner". Nå er jeg 29, jeg har vært sammen med kjæresten min i 8 år, jeg har ikke vært utro mot han.

Anonymous poster hash: 47067...f05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...