Miss Lucky Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Skal arrangere 5 års dag på et lekeland i nærheten hvor det blir servert pølser, is, blir gaveåpning og bursdgassang. Jeg har i tillegg lyst å gi alle gjestene en liten "goodibag". Altså en liten pose som inneholder litt snop, men også andre ting. Barna som kommer er fra 2-6 år. Så jeg trenger noen tips til både godteri og andre både gøyale og praktiske ting jeg kan putte oppi. Noen tips?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Kanskje en jojo kunne passet? Ballonger. Såpebobleflasker.
Gjest celine Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Små legosett Det har fungert fint her i alle fall. Nå er jeg litt motstander av å sende med godteposer, da ungene gjerne har fått mer enn nok søtt i bursdagen, så da har det blitt lego i stedet. (Den gang mine var i passende alder brukte jeg rundt femtilappen på disse settene, men hva de koster i dag må gudene vite)
Miss Lucky Skrevet 12. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2013 Vært innom lekebutikken en tur nå. Fikk med meg glowsticks, reflekser, og sånne tatovering. Flere andre gode tips her også, så må nok innom enda en gang 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Kanskje en jojo kunne passet? Ballonger. Såpebobleflasker. På vegne av meg selv, og alle mine med-lekelandansatte: IKKE såpebobler! Anonymous poster hash: b675c...6fb
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 Hei TS! Tenkte du at de skal få åpne/leke med det de får i bursdagen? Husk bare på at det ikke bør være ting med hyssing/sterke tråder (jojo etc), av hensyn til at de drar det med seg rundt i lekeapparatene, og det kan være skummelt hvis de hekter seg fast eller henger opp ting (ift. kvelning osv). Vet ikke hvilket lekeland dere skal feire på, men lykke til Anonymous poster hash: b675c...6fb
Miss Lucky Skrevet 15. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2013 Hei TS! Tenkte du at de skal få åpne/leke med det de får i bursdagen? Husk bare på at det ikke bør være ting med hyssing/sterke tråder (jojo etc), av hensyn til at de drar det med seg rundt i lekeapparatene, og det kan være skummelt hvis de hekter seg fast eller henger opp ting (ift. kvelning osv). Vet ikke hvilket lekeland dere skal feire på, men lykke til Anonymous poster hash: b675c...6fb Tenkte egentlig de skulle få det på slutten, sånn at de ikke har mulighet til å ta med seg klissete sjokolade rundt i lekeaparatene eller miste noe før de går hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå