AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Holder på med en gutt. Vi har følelser for hverandre. Likevel fortalte han meg igår at han ikke var klar for noe forhold, grunnet stress. Jeg håper at denne tankegangen hans forsvinner. Han reiser bort en periode imorgen og jeg vil veldig gjerne se han, da jeg synes gårsdagen ble litt trist. Er det dumt å sende melding og spørre om jeg kan få se han? Eller vil han bli enda mer stresset? Anonymous poster hash: e3175...624
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 ? Anonymous poster hash: e3175...624
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Det er nok bare en finere måte og si at han er ikke instressert. Anonymous poster hash: 8bd6a...19d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Det er nok bare en finere måte og si at han er ikke instressert. Anonymous poster hash: 8bd6a...19d Han fortalte at han synes at forhold er vanskelig for han. Han kom ut av et forhold for 6 måneder siden. Anonymous poster hash: e3175...624
Atlanterhavet Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Han fortalte at han synes at forhold er vanskelig for han. Han kom ut av et forhold for 6 måneder siden. Anonymous poster hash: e3175...624 Hva skal du med en fyr i et forhold når fyren ikke liker/vil/frykter/hater forhold? Høres ut som oppskrift på forferdelig kjæreste. Du må jo ha litt kritisk sans her og tenke at hvis han sier at forhold er vanskelig,så kan det hende at det han som gjør det vanskelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå