AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg har en tidligere god venn som jeg har kuttet alle bånd med. Jeg vil ikke ha noe med denne personen i fremtiden, på noe vis, og lurer på tips til hvordan jeg best kan opprettholde den kuttede kontakten, da vedkommende kommer med mye stygge oppgulp på sms, samt sprer rykter om meg i nabolaget. Jeg har til nå holdt meg for å svare, men kjenner at det koker inni meg.... Har slettet vedkommende som venn på FB og blokkert. Vi har masse felles venner, føler jeg ikke kan begynne å slette disse da de jo er vennene mine de også, selv om jeg vet at enkelte låner ut FB kontoen sin slik at vedkommende får snoke på meg. Er lite aktiv på FB, så er ikke så mye man kan hente der men. Hvordan fortsette å ignorere personen fra livet mitt? La være å si hei når vi møtes? Ikke lese sms'ene? Anonymous poster hash: b4140...ffa
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Du skal kunne blokkere nummeret til vedkommende på din telefon? Gjør det, så slipper du å motta noen smser. Anonymous poster hash: 6dcd9...953 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Hva er grunnen til at du har kuttet kontakt med han? Anonymous poster hash: 86763...bc7
Wonders Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 jeg har også en sånn spinnvill person jeg kuttet rett ut på dagen! Og jeg har kuttet ned på våre felles venner. Orker ikke være venner med noen som støtter slike mennesker. Jeg tenker om denne gale personen kan gjøre noe så fælt mot meg kan det når som helst bli rettet mot noen andre i "vennegjengen". Jeg tar kraftig avstand fra mennesker som ikke klarer å skille mellom tikkende bomber og skikkelige mennesker.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Hvordan blokkerer man et nummer på iPhone 4s? Grunnen til kuttet kontakt er svært ustabil psyke, mye ryktespredning og generelt at vedkommende tappet meg for energi. Godt å kunne puste igjen Takk for tips -TS Anonymous poster hash: b4140...ffa
Wonders Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 (endret) Hvordan blokkerer man et nummer på iPhone 4s? Grunnen til kuttet kontakt er svært ustabil psyke, mye ryktespredning og generelt at vedkommende tappet meg for energi. Godt å kunne puste igjen Takk for tips -TS Anonymous poster hash: b4140...ffa kontakt mobiloperatør. Greia er å ikke ha problemer med å si det rett ut når personen spør. Å være ærlige. HVorfor du ikke kommer igjennom? Mobilen min er stillt inn på nulltåleranse for tull-prat skjønner du. Og da kommer du vel ikke igjennom da... Det er mange måter å takle slike mennesker på. For meg så virker ærlighet, det er jeg som lærer og bestemmer andre åssen jeg vil bli behandlet. Synes alt for mange leker dumme jeg. Si det rett ut. Det står respekt av dem som er diplomatiske med ærlighet. Endret 12. november 2013 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Jeg kjenner ikke til iphone, men kanskje du finner noe her https://www.google.no/search?q=blokkere+nummer+p%C3%A5+iphone4s&rlz=1C1SVED_enNO436NO436&oq=blokkere+nummer+p%C3%A5+iphone4s&aqs=chrome..69i57j0.5609j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8 Anonymous poster hash: 6dcd9...953
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Takk skal dere ha, fant en funksjon i kontaktene som gjorde at jeg kunne blokkere, så da håper jeg det fungerer. Regner med ryktene om hvor jævlig jeg er flyr godt nå, og håper jeg greier å holde kjeft og bare ignorere, er DET som er hardest... Anonymous poster hash: b4140...ffa
Majott Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Folk vil etterhvert finne ut av dette her, at det bare er rykter. Og slike ting slår som oftest tilbake på den personen som sprer rykter og dårlige ting om andre. Har ei sånn i omgangskretsen min jeg også, og hun har sagt mye rart om felles venner, som jeg rett og slett ikke kan tro om dem utfra hvordan jeg vet at de er. Jeg er nødt til å ha omgang med henne gjennom felles interesse, men jeg overser det hun sier, og jeg har sagt klart i fra at jeg ikke vil høre på dårlige ting om våre felles bekjente/venner. At jeg ikke tar del i den konflikten. Har også sagt det til mine venner som blir snakket stygt om, at jeg ikke hører på sånt.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Takk skal dere ha, fant en funksjon i kontaktene som gjorde at jeg kunne blokkere, så da håper jeg det fungerer. Regner med ryktene om hvor jævlig jeg er flyr godt nå, og håper jeg greier å holde kjeft og bare ignorere, er DET som er hardest... Anonymous poster hash: b4140...ffa Hvis du tenker mye på dette kan du jo forsøke å skrive ned alt du har lyst til å si til vedkommende og deretter rive papiret og kaste det. Det er veldig effektivt. Anonymous poster hash: 6dcd9...953
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå