Gå til innhold

Knust, men kan jeg være håpfull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en mann har holdt på i ca 2 måneder. Vi kom begge ut fra et forhold for ca 6 måneder siden. Vi datet i ca. 4 uker før vi begynte å ha sex. Vi har begge følelser for hverandre og liker hverandre. Før vi begynte å ha sex så fortalte han meg at han ikke var klar for å binde seg. Jeg synes også at det var litt tidlig, så vi bare fortsatte datinga. Så var jeg med han igår og jeg spurte han om hva han synes om oss. Han svarte at han likte meg godt og hadde det veldig kjekt med meg, men som sagt - at han ikke var klar for å binde seg. Jeg spurte han om han kunne se det for seg en gang i fremtiden - dette ville han ikke svare på for å gi meg forhåpninger. Jeg ble såklart skuffet.. Han fortalte videre at han føler seg "fanget" i forhold, siden det var så kort tid siden det var slutt mellom han og dama, og at når han går inn i et forhold så gir han alt. Jeg tenker at han er redd og at dette kanskje vil avta når vi tilbringer enda mer tid sammen? Han ville iallefall ikke svare meg på noe, men han fortalte meg at han var glad i meg da han gikk. Han la trykk på at han ikke savnet sin eks, men at han blir stressa av en situasjon hvor han skal være i et forhold igjen nå. Hva skal jeg gjøre? Jeg er helt knust :(

Anonymous poster hash: 9dec7...63a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her. Vil legge til at han beklagte seg fordi han så at jeg ble lei meg. Han er en fantastisk mann og han sa det samme til meg. Han vet hva jeg vil.

Skrevet

Ts her, igjen! Vi oppfører oss som kjærester når vi er med hverandre. Vi kysser, vi har sex, vi snakker, vi finner på ting, ja alt. Er han redd for at ting skal gå fort?? Kan det være at han ikke kan gi slipp på meg når det kommer til stykke? Det virker ut som han er litt ødelagt av følelser av et nytt forhold..

Skrevet

Trenger råd :(

Skrevet

Beklager, men det er ingen her som kan svare på om han kommer til å endre mening. Pr i dag har du fått klar beskjed om at han ikke ønsker noe forhold.

Du har vel egentlig valget mellom å fortsette som i dag, eller å kutte han ut og vandre ut i verden for å finne en annen som vil det samme som du.

Skrevet

At han føler det legger litt press på ham ved å måtte definere forholdet trenger ikke bety at det ikke kan utvikle seg til et forhold. Som han sier selv så gir han alt i et forhold, og det tolker jeg som at han bare vil være sikker! (Kan nok ha brent seg veldig)

Egentlig må du jo vurdere om du vil fortsette selv om du ikke får en garanti når det gjelder å kalle dere kjærester!

Synes det er flott han er åpen om dette jeg.

Og hvis du tenker på å ha det fint de stundene dere er sammen, så er det vel det som teller? Være tilstede der og da?

Tror nok det er større sjanse for at han slapper av og ikke finner det så skummelt om du er tålmodig og heller nyter tiden med ham. :-)

Er det ikke slik ting blir komplisert i utgangspunktet? Ved å fokusere på hva dere burde være innen en viss tid, legge opp forventninger og betingelser?

NÅ er egentlig alt vi har, alltid! Å følge en bestemt "mal" er ikke noe som garanterer suksess når det gjelder kjærlighet.

Å gi ham litt tid tror jeg er noe han vil legge merke til og sette pris på!

Pust litt, og nyt denne herlige mannen! Om dere går frem uten betingelser vil jeg nok heller si er en fordel! Kanskje dere ikke tar hverandre for gitt så lett når dere ikke har avtalt noe konkret?

Synes helt ærlig dette er en fin start jeg!;-)

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

At han føler det legger litt press på ham ved å måtte definere forholdet trenger ikke bety at det ikke kan utvikle seg til et forhold. Som han sier selv så gir han alt i et forhold, og det tolker jeg som at han bare vil være sikker! (Kan nok ha brent seg veldig)

Egentlig må du jo vurdere om du vil fortsette selv om du ikke får en garanti når det gjelder å kalle dere kjærester!

Synes det er flott han er åpen om dette jeg.

Og hvis du tenker på å ha det fint de stundene dere er sammen, så er det vel det som teller? Være tilstede der og da?

Tror nok det er større sjanse for at han slapper av og ikke finner det så skummelt om du er tålmodig og heller nyter tiden med ham. :-)

Er det ikke slik ting blir komplisert i utgangspunktet? Ved å fokusere på hva dere burde være innen en viss tid, legge opp forventninger og betingelser?

NÅ er egentlig alt vi har, alltid! Å følge en bestemt "mal" er ikke noe som garanterer suksess når det gjelder kjærlighet.

Å gi ham litt tid tror jeg er noe han vil legge merke til og sette pris på!

Pust litt, og nyt denne herlige mannen! Om dere går frem uten betingelser vil jeg nok heller si er en fordel! Kanskje dere ikke tar hverandre for gitt så lett når dere ikke har avtalt noe konkret?

Synes helt ærlig dette er en fin start jeg!;-)

Lykke til!

Takk for svar. Saken er at han ikke vet eller vil ikke si om det kan bli noe eller ikke. Jeg følte det ble litt trist stemning, men jeg sa at jeg var glad at han var ærlig. Føler alikevel at jeg vil snakke med han igjen, ble jo tatt litt på senga. og ja, han har nok brent seg litt på det forrige forholdet, fordi han sa at han ble helt ødelagt etterpå. Ikke på grunn av eksen, men hele situasjonen, fordi han legger så mye i et forhold. hva bør jeg gjøre fremover nå då? vi har ikke definert hva vi er, men hver gang vi er med hverandre så gjør vi som kjærester, ser film, snakker og har sex. og kysser en hel del. vi er jo som nyforelsket!! guess he's just scared.. han sa at han hadde vært stressa den siste tiden, fordi han følte en slik binding til meg, selv om han har sagt før at han ikke er helt klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...