AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg er 22 år gammel som rett og slett er betatt av en mann på 34 år. Han ser mye yngre ut enn han er. Men det at han er 34, gjør meg litt bekymret.. Vi ble kjent igjennom en app på telefonen. Jeg brøt plutselig kontakten pga noe personlig som jeg måtte ordne opp i. Men kontaktet han igjen etterpå, snakket som vi aldri hadde hatt en pause på kontakten.. Til slutt så mistet vi kontakten uten videre, men jeg savner han! Han er i tankene mine hele tiden. Jeg prøvde å få kontakt med han igjen, men jeg finner han ikke igjen, det er akkurat som om han bare har sletta alt. Jeg vet hva han heter til fornavn, men jeg finner han ikke. Kan jo hende han slettet alt fordi han ville gå videre og sånn? Siden jeg ikke har møtt han før, så tenker jeg på han ofte. Prøver vær dag å lete, men er ikke så lett. Er det det beste bare å komme seg videre og slutte å tenke på han? Er litt vanskelig.. Anonymous poster hash: 337b7...a7d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 :is: :is: Han tenkte sikkert at du var full av drama. Kom deg ned på jordet Anonymous poster hash: d521b...391 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 :is: :is: Han tenkte sikkert at du var full av drama. Kom deg ned på jordet Anonymous poster hash: d521b...391 Haha ja. Sikkert. Bare litt vondt å gi slipp da jeg får en god følelse av å snakke med han. Anonymous poster hash: 337b7...a7d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Ingen som vet hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 337b7...a7d
Marie90 Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Han har gått videre så jeg ville glemt det. Når noen sier at man mistet kontaktet "uten videre" eller at noe skjedde "ut av det blå" så er det som regel bare deres oppfatning. Dessverre.
Gjest chisandra Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Når man kutter kontakten i et helt nyoppstartet bekjentskap, går gjerne den andre videre i livet sitt. Du får vel ikke gjort noe mer enn å se om han dukker opp igjen. Aldersforskjellen var da ingen bekymring - ikke i mitt hode hvertfall.
Adhara Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep og svar til dette. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå