Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

typen sa dette helt plutselig... jeg aner ikke i hvelken sammenhegn han mener. at jeg driter i han??

Anonymous poster hash: ed9c0...76b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han føler seg kanskje ignorert eller oversett. Spør ham.

Anonymous poster hash: 0ec01...7d2

Skrevet

Han føler seg kanskje ignorert eller oversett. Spør ham.

Anonymous poster hash: 0ec01...7d2

det kan godt være... men jeg føler akkurat det samme som han

Skrevet

Er det ikke bedre å sette seg ned å prate om det?

• Liker 1
Skrevet

Hva eksakt er det han føler at du gir faan i? Og gjør du det?

Setter du deg på bakbeina og nekter å diskutere enkelte ting? Har han rett i at du ikke bryr deg om ting han bryr seg om? Gir du faan i ting som er viktige for forholdet?

Slike ting bør du tenke på, og ikke være helt sta på. Dere kan sikkert bli enige, og komme videre, men det fører med en innsats fra deg også.

Skrevet (endret)

typen sa dette helt plutselig... jeg aner ikke i hvelken sammenhegn han mener. at jeg driter i han??

Å gi faen i alt betyr at man er over gjennomsnittlig likegyldig, destruktiv, skadelig og kjip å forholde seg til. Hvis han mente det bokstavelig så mente han det bokstavelig. Om han mente noe annet må du spørre han om det/eller får beskjed om det.

Endret av AnneBonny
  • Liker 2
Skrevet

Det å kunne gi faen er en undervurdert egenskap. Altfor mange har psykiske problemer fordi de har for høye ambisjoner. Ambisjoner som spiser dem opp. Ambisjoner utenfor rekkevidde. Ambisjoner som gjør dem kronisk misfornøyde.

Å gi faen er viktig, men det bør ideelt sett være akkurat passe mye faen.

Det kommer ikke fram hva gubben til TS mener blir gitt faen i. Jeg aner ikke om det blir gitt for mye faen, eller om det er en sunn faen-balanse.

• Liker 2
Skrevet

skjønner ikke en dritt av han. gjør alt han ber om

Skrevet

skjønner ikke en dritt av han. gjør alt han ber om

Gjør han alt du ber om? Ber du om like mye?

Skrevet (endret)

Tja... Det eneste rådet jeg har er: Snakk sammen! Kommunikasjon er det eneste som får et forhold til å vare i lengden.

:)

Endret av nattsvermer
Skrevet

Han har nok begynt å oppfatte deg som kald og likegyldig. Mulig fordi du nettopp gjør alt han ber om som du sier, uten å selv fortelle han hva du vil og ønsker?

Skrevet

Han har nok begynt å oppfatte deg som kald og likegyldig. Mulig fordi du nettopp gjør alt han ber om som du sier, uten å selv fortelle han hva du vil og ønsker?

ja er ikke det alles menn drøm da? at dama gjør alt? gir han opp snart

Skrevet

jeg stiller zero krav til han.

Skrevet

Gir du faen i alt da?

Skrevet

Jeg kan forutsi at du er i en situasjon hvor det ligger underliggende problemer og nedtrykte følelser. Enten:

1) Du forteller oss mer utdypende om hva problemet er og dine tanker og følelser rundt det.

2) Ta det opp med kjæresten din.

Ellers ser jeg ingen annen utvei for at vi skal kunne hjelpe deg med dine korte og upresise svar, TS.

Skrevet (endret)

Jada , vi drømmer om at dama skal gjøre alt for oss, men går drømmen i oppfyllelse blir det faktisk litt feil. Er damene for mye tjenere, så mister vi respekt, og behandler de dårlig, som tjenere, tøfler eller dørmatter.

Derfor er det viktig at dama er lojal mot sine egne ønsker og idéer og ikke bare kryper rundt i støvet for gubben. Dama må vise ryggrad, intiativ, integritet og egoisme for å bli tatt på alvor og framstå som en likeverdig, spennende partner.

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...