AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 typen sa dette helt plutselig... jeg aner ikke i hvelken sammenhegn han mener. at jeg driter i han?? Anonymous poster hash: ed9c0...76b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Han føler seg kanskje ignorert eller oversett. Spør ham. Anonymous poster hash: 0ec01...7d2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Han føler seg kanskje ignorert eller oversett. Spør ham.Anonymous poster hash: 0ec01...7d2 det kan godt være... men jeg føler akkurat det samme som han Anonymous poster hash: ed9c0...76b
xxhmj Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Er det ikke bedre å sette seg ned å prate om det? 1
Majott Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Hva eksakt er det han føler at du gir faan i? Og gjør du det? Setter du deg på bakbeina og nekter å diskutere enkelte ting? Har han rett i at du ikke bryr deg om ting han bryr seg om? Gir du faan i ting som er viktige for forholdet? Slike ting bør du tenke på, og ikke være helt sta på. Dere kan sikkert bli enige, og komme videre, men det fører med en innsats fra deg også.
AnneBonny Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 (endret) typen sa dette helt plutselig... jeg aner ikke i hvelken sammenhegn han mener. at jeg driter i han?? Anonymous poster hash: ed9c0...76b Å gi faen i alt betyr at man er over gjennomsnittlig likegyldig, destruktiv, skadelig og kjip å forholde seg til. Hvis han mente det bokstavelig så mente han det bokstavelig. Om han mente noe annet må du spørre han om det/eller får beskjed om det. Endret 12. november 2013 av AnneBonny 2
I Grosny Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Det å kunne gi faen er en undervurdert egenskap. Altfor mange har psykiske problemer fordi de har for høye ambisjoner. Ambisjoner som spiser dem opp. Ambisjoner utenfor rekkevidde. Ambisjoner som gjør dem kronisk misfornøyde. Å gi faen er viktig, men det bør ideelt sett være akkurat passe mye faen. Det kommer ikke fram hva gubben til TS mener blir gitt faen i. Jeg aner ikke om det blir gitt for mye faen, eller om det er en sunn faen-balanse. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #10 Skrevet 13. november 2013 skjønner ikke en dritt av han. gjør alt han ber om Anonymous poster hash: ed9c0...76b
I Grosny Skrevet 13. november 2013 #11 Skrevet 13. november 2013 skjønner ikke en dritt av han. gjør alt han ber om Anonymous poster hash: ed9c0...76b Gjør han alt du ber om? Ber du om like mye?
nattsvermer Skrevet 13. november 2013 #12 Skrevet 13. november 2013 (endret) Tja... Det eneste rådet jeg har er: Snakk sammen! Kommunikasjon er det eneste som får et forhold til å vare i lengden. Endret 13. november 2013 av nattsvermer
Kyary Pamyu-Pamyu Skrevet 13. november 2013 #13 Skrevet 13. november 2013 Han har nok begynt å oppfatte deg som kald og likegyldig. Mulig fordi du nettopp gjør alt han ber om som du sier, uten å selv fortelle han hva du vil og ønsker?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #14 Skrevet 13. november 2013 Han har nok begynt å oppfatte deg som kald og likegyldig. Mulig fordi du nettopp gjør alt han ber om som du sier, uten å selv fortelle han hva du vil og ønsker? ja er ikke det alles menn drøm da? at dama gjør alt? gir han opp snart Anonymous poster hash: ed9c0...76b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #15 Skrevet 13. november 2013 jeg stiller zero krav til han. Anonymous poster hash: ed9c0...76b
Kyary Pamyu-Pamyu Skrevet 13. november 2013 #17 Skrevet 13. november 2013 ja er ikke det alles menn drøm da? at dama gjør alt? gir han opp snart Jeg kan forutsi at du er i en situasjon hvor det ligger underliggende problemer og nedtrykte følelser. Enten: 1) Du forteller oss mer utdypende om hva problemet er og dine tanker og følelser rundt det. 2) Ta det opp med kjæresten din. Ellers ser jeg ingen annen utvei for at vi skal kunne hjelpe deg med dine korte og upresise svar, TS.
I Grosny Skrevet 13. november 2013 #18 Skrevet 13. november 2013 (endret) ja er ikke det alles menn drøm da? at dama gjør alt? gir han opp snart Anonymous poster hash: ed9c0...76b Jada , vi drømmer om at dama skal gjøre alt for oss, men går drømmen i oppfyllelse blir det faktisk litt feil. Er damene for mye tjenere, så mister vi respekt, og behandler de dårlig, som tjenere, tøfler eller dørmatter. Derfor er det viktig at dama er lojal mot sine egne ønsker og idéer og ikke bare kryper rundt i støvet for gubben. Dama må vise ryggrad, intiativ, integritet og egoisme for å bli tatt på alvor og framstå som en likeverdig, spennende partner. Endret 13. november 2013 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå