Gå til innhold

Hardangerbestikk


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt KRISTIN til brødrene mine over flere år.

Bestikket kan vaskes i oppvaskmaskin, og evt flekker fjernes med JIF skurekrem.

Skikkelig praktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har Renessanse som brukes som hverdagsbestikk, og nysølv til "fint".

Mannen min vant sett med kakegafler og kakespade i Ramona... har lyst å bytte dette i Renessanse, men har jo ingen kvittering..så jeg er spent på om det går.... :-?

Det bør ikkje vere noko problem. Dette er jo varer som dei alltid har inne, og dei taper difor ingenting på å byte dine ting i eit anna mønster. Me bytta ein del me fekk til bryllaupet - hadde ingen kvitteringar, men det var aldri noko problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Anita

Prisen varierer jo alt etter hvilke deler du kjøper og hvor mange.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har Nora-bestikket - fikk fire forskjellige typer bestikk til bryllupet vårt: Nora fra Hardanger, Silje fra Hardanger, Ramona fra Hardanger og et annet fra til bords. Byttet Hardangerbestikket inn i Nora. Syns det er det fineste bestikket de har. Liker ikke så "tynne"gafler som Silje og Ramona har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tusjen
Vi har Anita

Jeg har også dette. Det er noen år siden jeg kjøpte det, men da kostet ett sett med 6 stk. kniver, gafler, skjeer ca. kr 1.800,-. Jeg bruker det hele tiden.. Holder seg kjempefint..

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg har admiral, er nemlig gullkant på serviset mitt, ellers kunne jeg godt tenkt meg sølv (også). :-) liza

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Vi har Carina.

Jeg har også samlet på Carine lenge, foretrekker helt klart Hardanger foran sølv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bestemt oss for å samle på Ramona til penbruk, så nå håper vi å få en del til bryllupet vårt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...