Gå til innhold

Skal jeg be han ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år, men har aldri fått mye oppmerksomhet fra gutter. Jeg har alltid vært stille og tilbaketrukken på den fronten, mye pga jeg har litt dårlig selvtillit og selvbilde. I helgen var jeg på fest hvor jeg kom i prat med en veldig koslig gutt. Han var veldig pratsom, ettersom han hadde drukket en del, men samtidig veldig sjarmerende. Selv om han slet litt med å huske navnet mitt (han kalt meg Marie istedenfor Maria), så husket han allikevel mye annet jeg sa utover kvelden og husket det til og med dagen etter. Han virket ganske observant og la merke til ting, som f,eks at jeg likte Harry Potter og hadde en ugle på kjedet mitt koblet han sammen. Jeg vet ikke helt hvorfor, men dette sjarmerte meg iallefall. Vi pratet litt på søndagen og idag også. Jeg har ikke kjent denne følelsen før egentlig, men jeg føler meg litt betatt. Jeg er sjenert, men har lyst til å be han ut. Skal jeg gjøre det eller vente til han kanskje ber ut meg? Hvis han er interessert da...

Anonymous poster hash: 55052...61e

Anonymous poster hash: 0c66c...842
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du vente? Vil du ha noe,gå og hent det!

Hovedpoenget ditt bør være å tørre å hente det du vil ha. Hvis du har det i bakhode så er det ikke stor smerte å bli avvist. Bare go for it!

Det med navnet har ingenting å si,hvis jeg syns at noen er veldig kjekke så er jeg ofte veldig sjenert og får ikke med meg navnet uansett.

Skrevet

Er han ikke interessert så finner du det ut ved å spørre. Er han interessert, samme greia. Ingenting å tape, men noe å vinne.

Anonymous poster hash: 32733...8cf
Skrevet

Ja, bare be han ut! Hører alltid gutter liker at jenter tar litt initiativ også:) Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 21 år, men har aldri fått mye oppmerksomhet fra gutter. Jeg har alltid vært stille og tilbaketrukken på den fronten, mye pga jeg har litt dårlig selvtillit og selvbilde. I helgen var jeg på fest hvor jeg kom i prat med en veldig koslig gutt. Han var veldig pratsom, ettersom han hadde drukket en del, men samtidig veldig sjarmerende. Selv om han slet litt med å huske navnet mitt (han kalt meg Marie istedenfor Maria), så husket han allikevel mye annet jeg sa utover kvelden og husket det til og med dagen etter. Han virket ganske observant og la merke til ting, som f,eks at jeg likte Harry Potter og hadde en ugle på kjedet mitt koblet han sammen. Jeg vet ikke helt hvorfor, men dette sjarmerte meg iallefall. Vi pratet litt på søndagen og idag også. Jeg har ikke kjent denne følelsen før egentlig, men jeg føler meg litt betatt. Jeg er sjenert, men har lyst til å be han ut. Skal jeg gjøre det eller vente til han kanskje ber ut meg? Hvis han er interessert da...

Ikke gjør det! Han kan være gal!

Anonymous poster hash: 7f8df...234

Skrevet

Hørtes kjent ut denne festen, Heter han Fredrik som du snakker om? Leilighet i en garasje?

Anonymous poster hash: 6e270...d94

Skrevet

Satt i lignende situasjon selv. Jeg grublet over om jeg skulle spørre fyren ut. Men if you want it, you have to go for it! Det verste som kan skje er jo svaret nei. Og det er jo ikke akkurat verdens undergang. Da slipper du i alle fall å gruble mer, og kan heller se om du finner noen andre. Jeg tok til mote å spurte...og fikk nei. Men det gjør jo absolutt ikke noe, slik er det jo bare noen ganger :)

Skrevet

Hørtes kjent ut denne festen, Heter han Fredrik som du snakker om? Leilighet i en garasje?

Anonymous poster hash: 6e270...d94

Nei og nei :)

Jeg tror jeg skal gjøre det! :D Hvis jeg tør da og kommer på noe vi kan finne på.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...