Gå til innhold

Den aller beste selvbruningskremen

Anbefalte innlegg

Gjest rabrabara
Skrevet

Noen som kan anbefale en? Jeg har prøvd Piz Buin spray (stripete), Lancaster (bra) og Clinique (skjoldete). Jeg peeler og fukter og gjør det "etter boka", men det blir liksom ikke bra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker selv Kanebo sin gel, bare synd at den ofte er utsolgt fordi den er veldig bra.

Og har prøvd Declor sin. Begge ga et veldig bra resultat.

Men husk at det er kjempeviktig med skrubbing først og en god fuktighetskrem. Og den må trekke ordentlig inn før du går løs på selvbruneren.

I tillegg fortrekker jeg selvbruner som kan brukes til hele kroppen.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg får av en merkelig grunn relativt lite farge av selvbruning, og har i tillegg tørr hud. Min helt klare favoritt er Decleor for ansikt og kropp, og Max Tan Foam fra Piz Buin. Til ansiktet er ikke Dior så dum.

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg får heller ikke særlig mye farge av selvbruning, men til kroppen er Fake Bake bra (til ansikt også dersom du ikke er plaget med kviser etc, da fargeguiden har det med å sette seg fast der).

Til ansikt er Dior min favoritt hittil, fordi den lukter godt, og blir ikke orange etter to påføringer - noe som er nødvendig da jeg nesten ikke har farge etter en. Jeg sier hittil, fordi den sitter utrolig dårlig, på meg i alle fall.

Jeg har forøvrig tenkt å prøve Comodyne-serviettene en gang i overskuelig framtid...

Gjest Ethereal
Skrevet

Jepp, den fra Dior lukter godt. Hvis jeg skal få noe særlig farge, må jeg bruke den i stedet for dagkrem minst annenhver dag. Men den gir OK med fukt, så det er ikke så dumt...

Gjest Cuddly
Skrevet
Jepp' date=' den fra Dior lukter godt. Hvis jeg skal få noe særlig farge, må jeg bruke den i stedet for dagkrem minst annenhver dag. Men den gir OK med fukt, så det er ikke så dumt...[/quote']

Men syns du ikke det er usannsynlig mye glitter i den?

Jeg kan ikke bruke den utendørs!

Eller har du den nye, som kan fåes uten glitter?

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg LIKER glitter, jeg. Synes det gir glød til huden. Dessuten kan du alltids bruke litt pudder på toppen. Når jeg går tom, skal jeg be om en prøve på den nye.

Gjest Cuddly
Skrevet

Dette er min første tube, og det må da virkelig være noe feil med den!?

"Alle" sier at det er da ikke sååå mye glitter i Dior sin, men jeg ser seriøst ut som ei juletrekule med den på!!!

Det må jo ha havnet altfor mye glitter i min...

Skrevet

Jeg liker L'Oreal Sublime Bronze. Den er god å smøre på og gir ikke utslett på min sensitive hud.

Body Shops Fake it! er også bra, men den gir ikke så mye farge. Passer dermed best for litt lys hud.

Skrevet

Lancôme fører en bra selvbruner- meget drøy (har hatt min i over ett år) og man oppnår et fint resultat.

Gjest Xavia
Skrevet

L'Oreal sin sublime bronzer er bra dersom du er ute etter litt dypere farge. (Billig er den også)

Lancome sin FLASH BRONZER Gel Visage er desidert den beste!

Gjest Cuddly
Skrevet
L'Oreal sin sublime bronzer er bra dersom du er ute etter litt dypere farge. (Billig er den også)

Lancome sin FLASH BRONZER Gel Visage er desidert den beste!

Den blir jeg tørr + orange av... NICE!

Skrevet

l'oreal sublime gir en fin farge om jeg tar lite på i ansiktet.. på meg blir den lett oransje, om jeg ikke er forsiktig

Gjest Ethereal
Skrevet

Meg tørket den ut noe helt forferdelig; jeg kunne rive huden av på nesen i store flak. Den gikk rett i søpla, og dét skjer ikke så ofte!

Skrevet

æsj.. er vanskelig å anbefale hudprodukter gitt... alle har forskjellige hudtyper og reaksjoner..

jeg har en illusjon om at piz buin sine gir mørkere farger enn andre? er det bare tøys?

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er sant, Rio. På kroppen bruker jeg Max Tan Foam, fordi den er den eneste som gir farge hos meg (jeg er en freak, tydeligvis)

Skrevet

da funker den sikkert råbra på meg :ler: hvor kjøper du den, og hva betaler du? har vel på hm sikkert..

Gjest Ethereal
Skrevet

H&M, Vita, Cubus... Tror den kostet 129 sist jeg kjøpte.

Skrevet

St Tropez selvbruningskrem folkens!

Det er den beste jeg noengang har prøvd! :kul:

Skrevet

The Body Shop sin selvbruningskrem var jo best i test (eller var det nest best?) i TV2 hjelper deg. Den lukter godt også! Nettopp kjøpt den, kostet 189 kr for 200 ml.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...