AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Jeg har alltid vært ei jente som tiltrekkes noe helt vanvittig mot "uoppnåelige" gutter. Slike som er care, badboys og drittsekker. Gjerne slike som kun vil ha deg for et ligg. Jo mer de ignorerer meg, jo mer vil jeg ha de. Jeg blir helt vill etter dem. Det er ikke måte på. Mens de gutta som er ordentlig snille, omtenksomme, interesserte og ja, bare hyggelig og koselig, de synes jeg er så kjedelige! Jeg søker alltid etter spenning, og så fort gutten viser interesse, så blir jeg lei. Da er alt bare kjedelig. Spenningen er borte. Han vil jeg ikke ha mer. Summa sumarum så blir jeg så ufattelig betatt/tiltrukket av "care" gutter. De som bare bruker jenta. Hvorfor er jeg sånn? Hvordan kan jeg forandre dette..? Anonymous poster hash: f9e4b...e54
Gjest Summers Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Synes du blander mange gutter i en gruppe. Man er da ikke drittsekk bare fordi man ikke er interessert i deg. 3
Marie90 Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 (endret) Det du beskriver er jo ikke helt unormalt. Av flere årsaker: - Kvinner er tiltrukket av selvikkerhet, maskulinitet, menn med ryggrad, menn som kan uttrykke seg. Mange drittsekker har disse kvalitetene. En kvinne er ikke tiltrukket av ham fordi han er en drittsekk, men på tross av at han er en drittsekk. Hun vil heller ha en som tenner henne, med de negative kvalitetene enn en som ikke tenner henne i det hele tatt. På samme vis er menn tiltrukket av bimboer på tross av at de er dumme, ikke fordi de er dimme. - Hvis du ikke finner en mann som er selvsikker, heit og maskulin men fortsatt har moral, hva er årsaken? Dersom du aldri støter på dem så treffer du ikke nok menn. Dersom du støter på dem men ikke får dem, så er de utenfor din liga. - Hvis en mann kun vil ha deg for et ligg, gjør det ham ikke til en drittsekk. Det gjør ham til en mann som ikke synes du er appelerende nok på et personlig nivå. - Hvis du ligger med en mann før han har utviklet noen følelser eller har sagt han vil ha noe mer enn sex, så er sex det du får og det er alt. Deal with it. Endret 11. november 2013 av Marie90 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Jeg er 22. Jeg mener slike gutter som typisk kan karakteriseres som "badboys". TS Anonymous poster hash: f9e4b...e54
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Du får lete etter den gylne enhjørningen som er en mann som er morsom og snill men ikke kjedelig, og seksuelt tiltrekkende uten at han er en drittsekk. Anonymous poster hash: a3858...c3d 1
amonyn Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 Du får lete etter den gylne enhjørningen som er en mann som er morsom og snill men ikke kjedelig, og seksuelt tiltrekkende uten at han er en drittsekk.Anonymous poster hash: a3858...c3d Det er da mange av dem? Møtte en i helgen, jeg.
Gjest Summers Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 (endret) Det er da mange av dem? Møtte en i helgen, jeg. Er vel vanskelig å vite om han var snill om du møtte han sist helg? De fleste kan jo oppføre seg i noen timer. Edit: I min omgangskrets har de fleste av mennene i den gruppe kjærester. Endret 11. november 2013 av Summers 4
Fuglen Skrevet 11. november 2013 #9 Skrevet 11. november 2013 Skjønner veldig godt hva du mener, TS, jeg var også sånn. Trodde det var uhelbredelig, men vokste det av meg da jeg var ca 24
amonyn Skrevet 11. november 2013 #10 Skrevet 11. november 2013 Er vel vanskelig å vite om han var snill om du møtte han sist helg? De fleste kan jo oppføre seg i noen timer. Jeg kan lese tanker.
Gjest Grapefrukt Skrevet 11. november 2013 #11 Skrevet 11. november 2013 Jeg er glad jeg ikke har det problemet. Høres litt slitsomt ut i lengden, men hvis du trives med det og ikke er ute etter et forhold så ser jeg ikke noe galt med det. Bare kos deg du De jeg blir tiltrukket av er de som ser store og maskuline ut men egentlig er pusekatter.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #12 Skrevet 11. november 2013 Det er da mange av dem? Møtte en i helgen, jeg. Tingen er at jeg fint kan møte disse mennene, som er morsomme og snile men ikke drittsekker, men jeg tiltrekkes alltid mye mer av de som er gjennomført drittsekker. Altså min definisjon av drittsekk. TS Anonymous poster hash: f9e4b...e54
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #13 Skrevet 11. november 2013 Skjønner veldig godt hva du mener, TS, jeg var også sånn. Trodde det var uhelbredelig, men vokste det av meg da jeg var ca 24 Hvordan klarte du det? TS Anonymous poster hash: f9e4b...e54
Gjest .-L-. Skrevet 11. november 2013 #14 Skrevet 11. november 2013 Jeg er da ikke kjedelig! Jeg synes ikke det har negativ effekt å være snill, men det har negativ effekt å være dumsnill. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #15 Skrevet 11. november 2013 Bare for å svare på overskriften.. Kjedlige/stygge gutter blir ofte snille, hvis ikke blir de skviset ut av friendzone og blir lonere. Attraktive gutter blir ofte slemme fordi de kan tillate seg å gjøre slemme ting uten at det får konsekvenser fordi noen ganger så syns jenter at det slemme ikke overskygger attraktiviteten eller faktumet at hvis de skulle bli ditcha kan de alltids finne andre jenter. Anonymous poster hash: cfd9d...1fe 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #16 Skrevet 11. november 2013 Jeg er da ikke kjedelig! Jeg synes ikke det har negativ effekt å være snill, men det har negativ effekt å være dumsnill. Hva mener du med dumsnill? Slike som meg.... eller snakker du om deg selv? Bare for å svare på overskriften.. Kjedlige/stygge gutter blir ofte snille, hvis ikke blir de skviset ut av friendzone og blir lonere. Attraktive gutter blir ofte slemme fordi de kan tillate seg å gjøre slemme ting uten at det får konsekvenser fordi noen ganger så syns jenter at det slemme ikke overskygger attraktiviteten eller faktumet at hvis de skulle bli ditcha kan de alltids finne andre jenter. Anonymous poster hash: cfd9d...1fe De trenger ikke nødvendigvis å være spesielt kjekke. Det er bare oppførselen som tenner meg helt sinssykt. Bruk og kast.... Anonymous poster hash: f9e4b...e54 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #17 Skrevet 11. november 2013 Jeg har alltid vært, og er sikkert fortsatt litt, sånn som du, bare motsatt kjønn. Men de siste 3-4-5 årene har det blitt bedre, så jeg tror kjærligheten blir mer rasjonell med alderen. Anonymous poster hash: e4654...bb9
Fuglen Skrevet 11. november 2013 #18 Skrevet 11. november 2013 Hvordan klarte du det? TS Anonymous poster hash: f9e4b...e54 Jeg vet ikke, jeg ble vel mer moden og "fant meg selv" og innså at jeg i lengden hadde det bedre med de litt snillere guttene. Jeg liker fortsatt at de ser ut som bad boys da, type skinnjakke og tatoveringer. Men nå setter jeg mer pris på å ha en normal, intelligent samtale med gutter enn å bare bli behandlet som dritt og behandle dem som dritt tilbake..
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #19 Skrevet 11. november 2013 Hva mener du med dumsnill? Slike som meg.... eller snakker du om deg selv? De trenger ikke nødvendigvis å være spesielt kjekke. Det er bare oppførselen som tenner meg helt sinssykt. Bruk og kast.... Anonymous poster hash: f9e4b...e54 Om det tenner deg at de er drittsekker, så er det vel ikke noe problem om du ikke har andre forventinger. Om du er ute etter forhold derimot, så hjelper det å skjerpe seg noen hakk og være bevisst på personene og øyeblikket. Unngå de som oppfører seg som drittsekker og let etter det som er spennende hos hyggelige menn. Om drittsekkoppførselen er det eneste du tiltrekkes av, ja, så er jeg tom for råd. Anonymous poster hash: a3858...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #20 Skrevet 11. november 2013 Om det tenner deg at de er drittsekker, så er det vel ikke noe problem om du ikke har andre forventinger. Om du er ute etter forhold derimot, så hjelper det å skjerpe seg noen hakk og være bevisst på personene og øyeblikket. Unngå de som oppfører seg som drittsekker og let etter det som er spennende hos hyggelige menn. Om drittsekkoppførselen er det eneste du tiltrekkes av, ja, så er jeg tom for råd. Anonymous poster hash: a3858...c3d Jeg er klar over det selv men jeg klarer bare ikke forandre på det.. Anonymous poster hash: f9e4b...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå