AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Del Skrevet 11. november 2013 Har seg slik at samboeren min har bestilt seg Mighty Raspberry Ketone. Helt ærlig finner jeg ikke en dritt om disse pillene på nettet, står mye forskjellig. Har søkt på Google, og de aller fleste første sidene kommer jeg meg ikke inn på engang. Har ikke troen på slike "mirakelpiller", men er det noen her som har prøvd dem? Anonymous poster hash: f5fff...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 11. november 2013 #2 Del Skrevet 11. november 2013 Kva er trøbbelet i forholdet då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 12. november 2013 #3 Del Skrevet 12. november 2013 Dessverre er det ikke noe poeng å tilsette ketonlegemer i kosten til en dyr penge. Ketonlegemer kan stimulere til bedre metabolsk fleksibilitet, men hittil er det bare vist med enorme doser til mus. Hos mennesker er det bare testet med en økning ketoner via en karbohydratrestriksjon. Har man ikke diabetes t1 eller FH kan man trygt prøve en ketogen diett - men man trenger fortsatt ikke de pillene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå