AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Hva er pilates godt får ? er det muskel trening eller hva er det ? Anonymous poster hash: 7c210...288
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 for* Anonymous poster hash: 12341...f77
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Nå er jeg ingen ekspert, men har drevet på med det en stund. Det har forbedret fleksibiliteten min, balansen min og styrken min. Jeg har blitt sterk, men har ikke så veldig markerte muskler. Jeg føler at jeg har bedre kontroll over kroppen min. Jeg har en ryggskade som gjør at ikke alle treningsformer passer for meg, som f.eks. vektløfting. Da er pilates en grei treningsmåte. Anonymous poster hash: c33e7...1b9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Styrker kjernemusklene og de må man ha på plass for alt man gjør. Du får trent alle de mindre muskelgruppene også. Ikke bare de større muskelgruppene. Å trene pilates (og/eller yoga) sammen med styrke og kardio, så får du full pott på treningen din. Anonymous poster hash: cffbf...454
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå