AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Jeg er straks ferdig med de siste julegavene, men begynte å tenke på hvordan det kan gjøres med bytting. Altså når jeg kjøper julegavene nå i november, over en måned før jul, er det da mulig for de å få bytta varene i butikk? Selv er jeg den som hater å bytte varer, så gjør det så og si aldri, så har lite peiling på dette området.. Hva er kriteriene for å få bytte selv etter en måned? Om jeg har kvittering får man byttet varene inn i en tilgodelapp feks? Anonymous poster hash: 12fee...2b3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Det må du spørre hver enkelt butikk om; de velger selv hvordan de vil gjøre det. Anonymous poster hash: d9bb7...00c
According To Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Butikken jeg jobber i skriver på kvittering at det er bytterett til 31/12. Ellers så vet jeg at bokhandleren Ark har til nyåret. Regner med at de fleste butikker har en ordning på dette :-)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Spurte litt rundt i dag, og virker som de fleste er villige til å bytte. Man får ikke penger tilbake, men ikke noe problem å bytte i noe annet eller få tilgodelapp:) Så da er jeg ferdig med julegavene for i år! TS Anonymous poster hash: 12fee...2b3 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Vi har egne byttelapper på julegaver der jeg jobber. Anonymous poster hash: 9bf81...7fe
Strange Doll Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Varierer veldig hvor du handler. Hos oss får man byttet gavene til nyåret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå