Gå til innhold

Noen har overført 30.000kr til meg. Står ikke hvem - hjelp?

Anbefalte innlegg

Ikke bruk av pengene før du finner ut hvor de kommer fra! Hvis det er en feil må du betale de tilbake. Kontodetaljer pleier å komme opp i løpet av et par dager. Jeg ville ringt til banken :)

• Liker 1

Fortsetter under...

I dag kom detaljene fra overføringen frem. Jeg skulle ha pengene ja, hadde bare glemt at jeg hadde søkt om lån :fnise: Så det var ikke så gøy å få de pengene- men rett på sparekonto, så får jeg se om de renter seg litt :)

Ts

Anonymous poster hash: 7c90d...174
  • Liker 1

Annonse

I dag kom detaljene fra overføringen frem. Jeg skulle ha pengene ja, hadde bare glemt at jeg hadde søkt om lån :fnise: Så det var ikke så gøy å få de pengene- men rett på sparekonto, så får jeg se om de renter seg litt :)

Ts

Anonymous poster hash: 7c90d...174

Lån på sparekonto?

Det er jo et minusprosjekt, hvis du ikke trenger dem bør du betale dem tilbake.

Anonymous poster hash: 97466...1c5

• Liker 4

Ring banken om ikke transaksjonen er fullført slik at detaljene er synlige i nettbanken og du kan finne ut av det.

Jeg fikk 120 000,- på konto en sommerferie for 10ish år siden. De var ikke mine, men det oppdaget jeg ikke før jeg kom hjem. Ringte banken med engang jeg oppdaget det, og de tok tilbake det som var igjen - jeg hadde brukt litt av dem da jeg bare dro kortet uten å skjønne hvorfor det ikke ble tomt. :ler:

Idiot. Hvorfor beholdt du dem ikke bare?

Anonymous poster hash: b2b8c...764

Lån på sparekonto?

Det er jo et minusprosjekt, hvis du ikke trenger dem bør du betale dem tilbake.

Anonymous poster hash: 97466...1c5

Tenkte det samme. Det er høyere rente på lånet, så du bør heller betale det tilbake.

Kan jo være studielån? Det renter seg visst ikke før utdannelsen er ferdig. Så flere får lånet, sparer de, betaler tilbake alt ved utdannelsens slutt, og har tjent noen lapper i rente.

• Liker 2

Kan jo være studielån? Det renter seg visst ikke før utdannelsen er ferdig. Så flere får lånet, sparer de, betaler tilbake alt ved utdannelsens slutt, og har tjent noen lapper i rente.

Ja, da er det i så fall lurt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...