AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Del Skrevet 11. november 2013 Vet ikke helt hvor jeg skal poste, men prøver her Jeg sjekket konto for en stund siden og så at det var blitt overført 30.000kr. Det står ikke noe om hvem som har overført, det står kun "overførsel" i kommentarfelt. Jeg vet også at det ikke er jeg som har overført feil fra andre kort, da jeg ikke har 30.000kr. Er det vanlig at det kan stå et null-tall feil? Jeg vet at jeg for en stund siden overførte omtrent 3000kr. Hvis ikke, skal jeg kontakte banken? Er jo dumt hvis noen har skrevet feil kontonummer (selv om jeg godt kunne tenke meg pengene ) Anonymous poster hash: 7c90d...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Del Skrevet 11. november 2013 Bare behold dem, jeg sendte pengene.Anonymous poster hash: e6418...dd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #3 Del Skrevet 11. november 2013 Nei, det var meg.Anonymous poster hash: e6418...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4 Del Skrevet 11. november 2013 Slutt å tull folkens, d var seffern meg altsåAnonymous poster hash: e6418...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #5 Del Skrevet 11. november 2013 Bare behold dem, jeg sendte pengene.Anonymous poster hash: e6418...dd7 Hehe, så gavmild du er! Anonymous poster hash: 7c90d...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #6 Del Skrevet 11. november 2013 Det kan skje at banken mikser mellom nullene, hørte en gang om en som fikk over en milliard kroner (varte bare noen timer da). De pleier som oftest å rette opp selv etter en liten stund.Anonymous poster hash: e6418...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #7 Del Skrevet 11. november 2013 Du kan ringe banken og spørre. Vanligvis skal det stå hvem pengene er fra, men når det ikke er opplyst kan banken se om det er fra privatpersoner eller andre. Anonymous poster hash: 12d56...a7c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #8 Del Skrevet 11. november 2013 Alle veit at d va æ som ga dæ pengan!Anonymous poster hash: e6418...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 11. november 2013 #9 Del Skrevet 11. november 2013 Ta kontakt med banken din 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #10 Del Skrevet 11. november 2013 Hvis dere er usikker på hvem som overførte 30.000, så kan dere overføre 30.000 til bare for å være sikker. Tar gjerne i mot! TS Anonymous poster hash: 7c90d...174 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #11 Del Skrevet 11. november 2013 Du kan ringe banken og spørre. Vanligvis skal det stå hvem pengene er fra, men når det ikke er opplyst kan banken se om det er fra privatpersoner eller andre. Anonymous poster hash: 12d56...a7c Får ta å ringe de i morgen Du vet vel ikke hva "arkivref" står for? Når jeg klikker på detaljer om overføringen så står det det + et nummer. Anonymous poster hash: 7c90d...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 11. november 2013 #12 Del Skrevet 11. november 2013 Ta kontakt med banken din! Du skriver du sjekka konto for en stund siden, mener du i dag? Det kan gå et par dager før kontodetaljer er tilgjengelige. Hvis jeg overfører til noen andre så kan jeg ikke se detaljer i nettbanken før etter ca to virkedager. Men her er det altså andre veien, at noen har overført noe til deg. Gratulerer Ta kontakt med banken, ikke misbruk pengene. Når du vet om de faktisk er dine penger, så kan du bruke opp alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #13 Del Skrevet 11. november 2013 Ta kontakt med banken din! Du skriver du sjekka konto for en stund siden, mener du i dag? Det kan gå et par dager før kontodetaljer er tilgjengelige. Hvis jeg overfører til noen andre så kan jeg ikke se detaljer i nettbanken før etter ca to virkedager. Men her er det altså andre veien, at noen har overført noe til deg. Gratulerer Ta kontakt med banken, ikke misbruk pengene. Når du vet om de faktisk er dine penger, så kan du bruke opp alle sammen Jeg glemte å legge til at jeg sjekket nettbanken tidligere i dag, og har sjekket et par ganger senere. Sist gang jeg husker at jeg sjekket banken var fredag. Anonymous poster hash: 7c90d...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #14 Del Skrevet 11. november 2013 Ring banken før du bruker dem, iallefall. Anonymous poster hash: e787e...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 11. november 2013 #15 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg glemte å legge til at jeg sjekket nettbanken tidligere i dag, og har sjekket et par ganger senere. Sist gang jeg husker at jeg sjekket banken var fredag. Anonymous poster hash: 7c90d...174 Da var nok ikke kontodetaljer tilgjengelige på den transaksjonen. Men ring banken i morgen du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #16 Del Skrevet 11. november 2013 Klem fra Pappa Anonymous poster hash: b6bf2...686 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 11. november 2013 #17 Del Skrevet 11. november 2013 Så koselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 11. november 2013 #18 Del Skrevet 11. november 2013 Ring banken om ikke transaksjonen er fullført slik at detaljene er synlige i nettbanken og du kan finne ut av det. Jeg fikk 120 000,- på konto en sommerferie for 10ish år siden. De var ikke mine, men det oppdaget jeg ikke før jeg kom hjem. Ringte banken med engang jeg oppdaget det, og de tok tilbake det som var igjen - jeg hadde brukt litt av dem da jeg bare dro kortet uten å skjønne hvorfor det ikke ble tomt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 11. november 2013 #19 Del Skrevet 11. november 2013 Kanskje du har en hemmelig beundrer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #20 Del Skrevet 11. november 2013 Kanskje du har en hemmelig beundrer Kanskje det. Da vil jeg finne ut hvem det er. For hvis han er rik- ja da skal jeg ha han! Anonymous poster hash: 7c90d...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå