AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Jeg og en fyr har holdt på i litt over en mnds tid og ting har vært greit, helt til vi kranglet på lørdag. På søndags morning var ting litt rart men greit... Det var en fyllekrangel og det ble bare masse rot, og jeg måtte gå for jeg skulle på jobb. Vi pleier egentlig å snakke hver dag, hvor han som oftest starter samtalene, men siden jeg ikke hadde hørt noe fra han til i dag, selv om jeg hadde sendt 2 meldinger (en når jeg var på jobb, og en senere da jeg ikke hadde fått svar og lurte på om noe var galt - noe jeg følte naturlig etter lørdagen) I dag så jeg han pålogget på facebook så jeg startet samtalen, men han brukte merkelig lang tid på å svare og svarte veldig kort... ooooooooog, jeg freaker ut... jeg skjønner ikke hvorfor! Jeg hater når det er så tidlig i et "forhold" at det er så udefinert og kan plutselig ta slutt helt uten vidre... Jeg har virkelig begynt å like denne fyren... Ååååååh Anonymous poster hash: 363e6...bcf
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 uhu! varselsklokkene ringer! Er du sikker på at du vil ha en som gir deg denne utrygge følelsen? Anonymous poster hash: d2eed...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå