AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Vi har en skjønn voffs på 9 uker som slipper de verste stinkbombene. Glad vi har stor stue, for ikveld måtte jeg rømme til andre siden av stua når han lå og sov rett ved meg Noen med lignende erfaringer? Det virker ikke som han har magesmerter. Han er en glad og fornøyd valp Anonymous poster hash: 54e1d...fa6
Gjest Belle Gunnes Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Opplevd selv at valper får litt mageproblemer, når de går fra mor og melk til bare å spise hundemat. Når de er hos mor, har de hatt en helt annen spiserutine, og så endres hele livet og alt snus på hodet - også spiserutinene - og da kan man fort bli litt rar i magen. Bruker du det samme valpeforet, som oppdretter brukte? Det lønner seg å fortsette med samme foret.
Gjest Mupsi Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Det kan være foret, mine foreldres hund hadde samme problemet når den var valp og jeg mener det var foret. Når de byttet for etter en stund så hjalp det. men valper kan gjerne ha litt sånn mageproblemer, de holder jo på å bygge opp motstand/imunforsvaret.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 høres ut som foret. med mindre du har en boston terrier, de slipper stinkbomber uansett!! (ja, dyrlegen har sjekka han å alt for er prøvd) Anonymous poster hash: 3ce2a...770
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Dette er ikke normalt, bytt fôr (gradvis), og ta den til dyrlegen om dette ikke hjelper. Anonymous poster hash: c7326...98e
Gjest pærecider Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 (endret) Kjenner til problemet, terrierfjompens stinkbomber er innimellom så ille at man får tårer i øynene og pustebesvær. Han selv pleier å stikke når han kjenner lukta av bombene sine :D Har oppdaget at det kommer hvis han får griseører, eller hvis han må bæsje. Så når jeg kjenner flere små bomber etter hverandre så slipper jeg ham ut eller tar ham på tur. Enkelte fortyper får ham også til å fise mer. Men hvis du har en kortnesehund, så er sannsynligheten for at du har fått en fiser inn i hus stor. Endret 13. november 2013 av pærecider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå