Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er fordi jeg er utrolig usikker på om det er jeg eller typen som tar feil i denne situasjonen. vi har vært sammen i et og et halvt år nå, og jeg har alltid brukt extensions. Jeg har alltid vært en dukke, alltid elsket å pynte meg og føle meg vel hele tiden. Det høres kansje utrolig teit ut men extensions gjør slik at jeg føler meg vel. Det er ikke bare pga jeg føler meg fin da men også fordi jeg elsker å fikse meg på håret og se anderledes ut hele tiden.

men nå har det seg sånn at jeg bor hjemme hos han, og han nekter meg å bruke det. Om jeg bruker det så kan jeg bare drite i å komme hjem, da får jeg ikke være med han. Jeg har sagt at jeg vil heller flytte hjem til mine foreldre da får jeg vil ikke bli nektet å komme hjem der jeg bor om jeg skal bruke det, og da truer han med å gjøre det slutt. Det er bare noe som irriterer meg helt ekstremt, jeg må da få lov til å se ut akkurat sånn jeg vil ? han vil ikke være sammen med en falsk dukke sier han, det er ikke det at det ser stygt ut og falskt ut på meg for jeg får utrolig masse komplimang om at det ser utrolig bra ut på meg. jeg kunne aldri bestemt over han, han får se akkurat ut som han vil.

så, er det jeg eller han som har rett i denne situasjonen ?

Anonymous poster hash: 0563d...30a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen din høres ut som en idiot.

• Liker 11
Gjest BettyBoop
Skrevet

Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er fordi jeg er utrolig usikker på om det er jeg eller typen som tar feil i denne situasjonen. vi har vært sammen i et og et halvt år nå, og jeg har alltid brukt extensions. Jeg har alltid vært en dukke, alltid elsket å pynte meg og føle meg vel hele tiden. Det høres kansje utrolig teit ut men extensions gjør slik at jeg føler meg vel. Det er ikke bare pga jeg føler meg fin da men også fordi jeg elsker å fikse meg på håret og se anderledes ut hele tiden.

men nå har det seg sånn at jeg bor hjemme hos han, og han nekter meg å bruke det. Om jeg bruker det så kan jeg bare drite i å komme hjem, da får jeg ikke være med han. Jeg har sagt at jeg vil heller flytte hjem til mine foreldre da får jeg vil ikke bli nektet å komme hjem der jeg bor om jeg skal bruke det, og da truer han med å gjøre det slutt. Det er bare noe som irriterer meg helt ekstremt, jeg må da få lov til å se ut akkurat sånn jeg vil ? han vil ikke være sammen med en falsk dukke sier han, det er ikke det at det ser stygt ut og falskt ut på meg for jeg får utrolig masse komplimang om at det ser utrolig bra ut på meg. jeg kunne aldri bestemt over han, han får se akkurat ut som han vil.

helt fjernt å nekte deg å komme hjem pga en sånn bagatell. Du må da få lov å pynte deg slik du vil. Han har lov å ikke like det men han trenger jo ikke reagere sånn. Vedder på at han er sur og sjalu fordi du får komplimenter av andre gutter.
  • Liker 1
Skrevet

helt fjernt å nekte deg å komme hjem pga en sånn bagatell. Du må da få lov å pynte deg slik du vil. Han har lov å ikke like det men han trenger jo ikke reagere sånn. Vedder på at han er sur og sjalu fordi du får komplimenter av andre gutter.

hehe ja, han sier han ikke stoler på meg fordi han vet hvor mange som prøver seg på meg. kan jo ha noe med det å gjøre ? jeg vet ikke, jeg bare elsker å pynte meg og det tar han fra meg. utrolig frustrerende. Han sier også at om jeg skal få bruke det så kommer han til å gjøre akkurat det han vil.

f.eks han snuser og det er noe jeg virkelig hater men jeg lar han få lov til det for jeg har jo ikke akkurat noe med det. synest det burde gå begge veier

Skrevet

Ikke finn deg i å bli herset med sånn, han har ingen rett til å bestemme over deg. Herregud da, du gjør jo ikke noe galt fordi om du liker å pynte deg! Den typen din høres ikke god ut. Hva blir det neste han kommer til å nekte deg? Kom deg unna før han tar over hele livet ditt.

Anonymous poster hash: a261a...7c9
  • Liker 2
Skrevet

Nei altså for en frekkhet han der har! Han der hadde ikke vært verdt en lort under mine sko engang...

Beklager at jeg spør, men hvorfor er du sammen med en dust som ikke respekterer deg?

Anonymous poster hash: a0e9f...32b
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

hehe ja, han sier han ikke stoler på meg fordi han vet hvor mange som prøver seg på meg. kan jo ha noe med det å gjøre ? jeg vet ikke, jeg bare elsker å pynte meg og det tar han fra meg. utrolig frustrerende. Han sier også at om jeg skal få bruke det så kommer han til å gjøre akkurat det han vil.

f.eks han snuser og det er noe jeg virkelig hater men jeg lar han få lov til det for jeg har jo ikke akkurat noe med det. synest det burde gå begge veier

ja du nekter jo ikke han noe.. og snus er jo mye verre enn å ta på clip on extensions i ny og ne.
Skrevet

Han tar feil her. Kan tenke meg at dere har et forhold fullt av sjalusi og drama.

Anonymous poster hash: 7b3d2...1e4
  • Liker 1
Skrevet

Ikke finn deg i å bli herset med sånn, han har ingen rett til å bestemme over deg. Herregud da, du gjør jo ikke noe galt fordi om du liker å pynte deg! Den typen din høres ikke god ut. Hva blir det neste han kommer til å nekte deg? Kom deg unna før han tar over hele livet ditt.

Anonymous poster hash: a261a...7c9

vil liksom ikke velge det ovenfor han, han har jp sagt til meg enten velger jeg det eller så velger jeg han.

han har nekter meg å gå ut på byen med veninner fordi han ikke stoler på meg, og bartender skole i mallorca, begynner å bli lei. vurderer å gå fra han , men er redd for å angre veldig etterpå. Jeg tenker veldig mye på at hva om han er den rette. pluss at vi jobber på samme utested, mye som gjør at jeg ikke klarer å gå fra han

Skrevet

Det er jo forsåvidt greit at han ikke har lyst til å være sammen med ei dame som bruker extensions, men hvis det er så utrolig viktig for ham, burde han jo ikke ha blitt sammen med deg i utgangspunktet. :vetikke:

• Liker 4
Skrevet

Nei altså for en frekkhet han der har! Han der hadde ikke vært verdt en lort under mine sko engang...

Beklager at jeg spør, men hvorfor er du sammen med en dust som ikke respekterer deg?

jo jeg er vel redd for å angre veldig, føler at det bare er jeg som overdriver dette. er jo mye han nekter meg. Han begynner å bli en kontrollfreak kan du si, der alt jeg gjør er gale...

Skrevet

Ærlig talt, trenger du virkelig å spørre? Dersom du trenger å spørre om noe sånt så er du verken moden eller smart nok til å ha en kjæreste.

Og kjæresten sliter med sykelig kontrollbehov og er en idiot. Du bør seriøst gjøre det slutt med han, dette kommer til å ende gale.

Anonymous poster hash: e12dc...86d

• Liker 1
Skrevet

Han må respektere deg, vil du bruke extension så gjør du det, DET bestemmer ikke han! Det er din kropp og ditt utseende, det har han ingenting med.

Leser at han til og med nekter deg å dra på byen med venninner, det gjorde også min eks og det er en grunn til at han ble min eks. Kjæresten din virker sykelig kontrollerende og sjalu.

Skrevet

Han visste vel før dere flyttet sammen at du likte å bruke extensions vel? Urimelig av han å kreve at du ikke bruker det.

Skrevet

vil liksom ikke velge det ovenfor han, han har jp sagt til meg enten velger jeg det eller så velger jeg han.

han har nekter meg å gå ut på byen med veninner fordi han ikke stoler på meg, og bartender skole i mallorca, begynner å bli lei. vurderer å gå fra han , men er redd for å angre veldig etterpå. Jeg tenker veldig mye på at hva om han er den rette. pluss at vi jobber på samme utested, mye som gjør at jeg ikke klarer å gå fra han

Trust me: Det eneste du kommer til å angre på senere i livet er at du var sammen med han så lenge i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 3cd13...e59

• Liker 4
Skrevet

jo jeg er vel redd for å angre veldig, føler at det bare er jeg som overdriver dette. er jo mye han nekter meg. Han begynner å bli en kontrollfreak kan du si, der alt jeg gjør er gale...

Selvfølgelig overdriver du ikke. Dette er da ikke normalt!! Du må da klare å bruke hjernen din

Skrevet

Hei du... Du er verdt mer enn titusen sånne som han... Gå du, og livet ditt vil bli bedre :hug: Og så lager du en avtale med en annen kollega/sjefen om at du skal slippe å ha så mye med han å gjøre.

Skrevet

Du må gå fra han. Hallo han er ho helt psykopat.

Skrevet

Han tar feil her. Kan tenke meg at dere har et forhold fullt av sjalusi og drama.

Anonymous poster hash: 7b3d2...1e4

Han er veldig sjalu ja, jeg og ( men langt ifra like sjalu som han)

jeg klarer ikke helt å stole på han med tanke på at han han vært utro mot andre før, playet jenter veldig mye. for et halvt år siden gikk han fra meg for en annen jente men han angret fort å kom tilbake til meg, jeg tilga han og vi ble sammen igjen, så kranglet vi igjen og det ble slutt igjen. jeg dro til syden og hadde sex med en annen. såå kom jeg hjem igjen og vi ble sammen igjen (han var klar over at jeg hadde hatt sex med en annen) og nå bruker han det mot meg om at jeg har vært utro mot han... så ingen av oss klarer å stole på hverandre

Skrevet

Dårlig gjort av han! Han tok et valg når han ble sammen med deg, og det var vell ikke for å forandre deg? :( Du bestemmer selvfølgelig helt selv hvor langt hår du vil ha! Hadde han dumpet deg om ditt eget hår var så langt? spørr han. Og "da hadde det vært greit fordi det er naturlig" er ikke holdbart som svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...