AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Hei, jeg (30) er midt i et samlivsbrudd og min samboer (31) har hele tiden hittil sagt at han vil vi skal fortsette, men nå som han har bodd hos familien sin den siste måneden så har han knapt forsøkt å ta opp ting og å ordne opp. Når han har tatt kontakt har det vært noen få smser der han fabler om helt andre ting, og bare en dag har han forsøkt å treffes, men den dagen orket jeg ikke fordi jeg var så skuffet. Jeg elsker han, men jeg opplever at han sier en ting og gjør noe annet, og jeg håpte egentlig at han skulle bruke mye mer tid enn han hittil har gjort, på å ordne opp mellom oss. At det ikke bare er jeg som må ta initiativet hele tiden. Burde han ikke gjøre noe mer enn bare noen smser og ett lite forsøk på å treffes? Det hele har resulert i at jeg de siste dagene ikke har orket å engang å prøve å skrive sms, ringe eller gjøre noe mer. Jeg er lei og jeg er skuffet. Skal jeg bare gå? Anonymous poster hash: d39e5...d58
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Handlinene sier jo at han ikke mener det han sa. Lett å bare snakke....... Anonymous poster hash: 05246...409
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Huff ja, det er det jeg er redd for, at det bare er en masse snakk som han egentlig ikke mener. Hvor mye forventer dere at en mann gjør for å redde forholdet dersom han mener det? Jeg har ingen å sammenligne med. Anonymous poster hash: d39e5...d58
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 opp Anonymous poster hash: d39e5...d58
Krinoline Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Hvor mye forventer dere at en mann gjør for å redde forholdet dersom han mener det? Jeg har ingen å sammenligne med. Anonymous poster hash: d39e5...d58 Av erfaring forventer jeg ingenting. Jeg har også vært i forhold der begge skulle forsøke å få det til i vanskelige tider, men jeg ble utslitt av å gjøre "alt", og han bidro fint lite. Sårende og utmattende, og ikke verdt tiden og følelsene for min del. Noen menn virker litt sånn "easy come, easy go" - altså at de er raske å få dersom man viser minimalt med interesse, men så gjør de ikke så mye for å beholde en, heller. Men forhold vil de ha. Det skal mer vilje til for min del, for å holde på min interesse. Det virker som om du også er i en fase der hans mangel på initiativ gjør at din interesse nå kjapt slukner. Ikke dermed sagt at du bare skal gå videre, vei nøye opp hvor viktig han er for deg. La ham vite at din interesse av å redde forholdet viskes ut nå i disse dager. Kanskje han trenger mye mer tid, og da må du vite om det er noe du kan gi, sett opp mot hvor viktig dette er for deg.
Snulla Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Det kan jo virke som om han er i ferd med å gå videre, kanskje du skulle gjøre det samme? Hvem tok initiativ til bruddet? 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Min interesse blir stadig mindre nå ja, selv om jeg ønsker at han kjemper mer. Det har vært mye frem og tilbake og tilslutt måtte jeg si stopp. Han veksler fra å ikke ville gi slipp på meg til å si at han ønsker brudd. Han har vært utrolig kjapp på å nevne brudd under krangler, noe som har fått meg til å bli helt knust. Denne gangen var det jeg som sa stopp og ba han om å gå. Og han gikk uten å protestere egentlig. Og han har ikke tatt noen nye initiativ til å treffes eller mer. Anonymous poster hash: d39e5...d58
Snulla Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Kanskje han trenger tid til å finne ut av hva han vil?
funnygirl02 Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Det kan være veldig mange underliggende årsaker i en slik situasjon - hvem vet? Kanskje han trenger å "smake" på den følelsen at du er den som "styrer" dette - altså at du tar en avgjørelse og forteller han at du ikke lenger vil bruke alle dine krefter på å danse en to-manns-dans, alene. Du skal ikke trenge å bære alt dette på dine skuldre. Hvis han ikke har lyst til å fortsette så burde han være mann nok til å si dette på en respektfull, men samtidig ærlig måte, mens istedenfor så virker det som om han drar og slipper den snora hele tiden. Kan hende han trenger tid ja, men for ditt eget beste så burde han si det som det er, slik at man kan løse opp knuten. Men jeg er ingen til å verken tolke, dømme eller komme med kommentarer om hvordan ting faktisk er. Har selv vært i en ganske så likt situasjon (med såklart våre egne grunner), det var jeg som endte opp med å ende denne "dansen" og da var han nede på sine knær, men jeg samlet guts til å snu. Dette har gitt meg utrolig mye! Håper ting løser seg for deg også Sender gode tanker!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Han sa senest fredag at han ville ha meg, så jeg forstår ikke dette. Bare ord og null handling. Og jeg er vist den første så kaster han ut, ifølge han? Det ble brukt imot meg samtidig som han sa at han ville ha meg. Jeg er bare så ufattelig skuffet. Han sier han elsker meg mer enn jeg elsker han, men hvor er handlingene som bekrefter det da? Jeg har aldri følt meg mer motarbeidd i hele mitt liv. Ingenting har vært bra nok, ingenting har vært godt nok, og han er så opptatt av penger at jeg føler at forholdet vårt forsvinner i hans søken etter mer enn hva jeg kan gi i forholdet. Jeg gir og gir, og føler egentlig at jeg ikke får noe tilbake. Det hører med til historien at han krever sex selv når jeg er syk. Han er også veldig tilbakeholden med info om hvor og hvem han er med. Venner er ordet han bruker, og jeg har ingen oversikt over hvem disse vennene egentlig er, navn og sånt. Og når jeg har forsøkt å snakke med han så sier han at det er noe rart med meg? At jeg er rar? At jeg stiller for mye spørsmål, at jeg spør som om jeg er politi? Den dagen jeg ba han om å gå så sa jeg rett ut at jeg har innsett at han har manipulert meg. Han benekter dette. Og ville fortsatt at vi skulle være sammen. Men nå når jeg har sett på alt fra avstand denne helgen, så ser jeg to sirkler. En sirkel med utrolig masse rare ord og handlinger som trykker meg ned, og en annen sirkel med det vesle han har vist meg av kjærlighet og omtanke og slik jeg mener en trygg mann skal være i et forhold. Jeg føler meg så hjernevasket av alt han har sagt som har fått meg til å gå turer i skogen for å gråte i fred. Anonymous poster hash: d39e5...d58
Miamaia83 Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 It takes two to tango. Er han ikke innstilt på å jobbe for dere er han ikke det og du kan ikke tvinge han med.
Snulla Skrevet 12. november 2013 #12 Skrevet 12. november 2013 It takes two to tango. Er han ikke innstilt på å jobbe for dere er han ikke det og du kan ikke tvinge han med. Litt bryskt, men må si meg enig.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #13 Skrevet 12. november 2013 Den dagen jeg ba han om å gå så sa jeg rett ut at jeg har innsett at han har manipulert meg. Anonymous poster hash: d39e5...d58 Det tror jeg du har rett i, og jeg tror han fortsatt manipulerer deg. Ser du ikke hvor desperat du blir når han ikke viser interesse? På denne måten kan han beholde deg på kroken så lenge han vil...Anonymous poster hash: 724b9...aee
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #14 Skrevet 12. november 2013 Jeg har de siste timene lekt med tanken om å slette alt som har med han å gjøre. Tlf, fb, alt. Jeg har veldig lyst til å gjøre det. Anonymous poster hash: d39e5...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå