Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite dilemma her. Jeg kommer til å slå opp med samboeren min en gang i fremtiden. Vi har vært sammen i sju år, men forholdet har vært helt dødt de siste par årene. Ingen barn med i bildet

Greia er den at vi begge er studenter, og vi har eksamen nå i desember. Synes dere her på forumet at jeg bør gjøre det slutt nå og flytte så fort som mulig, eller bør jeg vente til etter eksamen? Hvis jeg venter så blir det jo rett før jul, og jeg vil jo ikke ødelegge julen hennes med samlivsbrudd og flytting heller

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: d550b...f8a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg dine egne følelser. Hva vil du helst selv? Vil du slå opp nå, så gjør du det. Mener du at du klarer å vente så gjør du det

Skrevet

Har du ventet så lenge klarer du vell vente noen måneder til? Hva med etter nyttår?

Anonymous poster hash: cc08d...11f
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Har du ventet så lenge klarer du vell vente noen måneder til? Hva med etter nyttår?

Anonymous poster hash: cc08d...11f

Romjulen ville jeg sagt.

Skrevet

Om det ikke er noe som tærer på forholdet, eller om det ikke er noen andre du har i kikkerten ville jeg vurdert å venta. Når har dere eksamen? Om du gjør det slutt 2-3 uker før jula så blir nok ikke jula ødelagt av den del. Er jo ikke selve julaften! Hun kjenner kanskje litt på at forholdet er lunket så overraskelsen ikke er så stor uansett, eller?

Skrevet

Ts her. Takk for tilbakemeldinger

Vurderer å vente, da vi har eksamen i midten av desember. Vi har jo bodd sammen en stund, så jeg har på følelsen at det blir en utrivelig jul hvis jeg gjør det nå

Hva ville dere ha foretrukket dersom det var en av dere som ble dumpet? Før eller etter jul?

Bør jeg finne ny hybel før jeg gjør det slutt foresten? Slik at vi slipper å bo lenge sammen etter bruddet. Tar jo litt tid å finne et sted å bo.

Første gang jeg gjør det slutt med noen, så er uerfaren på dette her

Skrevet

Jeg ville foretrukket at det ble gjort med en gang. Det er ikke noe godt tidspunkt å bli dumpet på.

Ja det er eksamen osv. men slik er det - det er stadig vekk ting som gjør det vanskelig å fokusere. Noen synes også det er greit å ta tankene vekk fra slikt med arbeid.

Jeg ville ikke likt å tenke at partneren min har drøyd det ut og ville heller ikke sett på julen som et godt minne i etterkant.

Forholdet er dødfødt og ultimat sett vil hun ikke kaste bort enda mere tid.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...