AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Er det noen som har sko fra denne butikken? Hvordan er kvaliteten? De er liksom så billige... Anonymous poster hash: 5eea9...ef4
FantasDick Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Jeg er fornøyd med mine par. Det er riktignok mest pumps og sko som ikke blir brukt så ofte, jeg hadde kanskje kjøpt bruks-sko et annet sted.
Gjest barista Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Jeg handler sko der, kjempe billig. Du får mer enn du betaler for, men det er klart at det lyser ikke superkvalitet. Kjøper gjerne en slik deal med 3 sko for 2, betaler 500-600 kr. Og har skoene to sesonger. Helt greit synes jeg. Brukssko som jeg bruker flere ganger i uken
fresia Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 jeg har et par sorte, lave boots fra Skopunkten og jeg elsker de! jeg bruker de nesten hver dag og brukte de også i hele fjor høst/vinter. de ser ikke slitt ut selv om de er MYE brukt! finner sjelden noen sko jeg liker utseendemessig der, men kvalitet er god til den lave prisen. disse har jeg: http://www.putfeetfirst.com/no/skopunkten/Dame/Stovletter_+_boots/Boots/p/272579
Gjest Magdalene Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Det varierer nok. Vintersko til barn derfra F.eks stryker jo alt det går igjennom av tester. Jeg har kun kjøpt et par sko der til meg, men de var ikke gode, og fryktelig harde.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Generelt harde sko. Jeg har nok 7 par derfra. Anonymous poster hash: 44860...da2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 Jeg har vært fornøyd med kvaliteten på mine sko fra Skopunkten. Har støvletter, pumps og ballerinasko derfra. Gode å gå i og holder lenge. Det er sjelden jeg finner noe jeg liker der da, synes de fleste skoene ser for plastaktig ut. Anonymous poster hash: 44ee7...c71
Kira-delta Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 Jeg har et par som jeg har hatt i to år, det syns ikke at de er brukt engang -enda jeg har brukt dem i skikkelig sølevær om vinteren og høsten. Kvaliteten på disse er veldig bra. Men alle par jeg har kjøpt med glidelås derfra har gått i stykker fort... Sist jeg kjøpte gikk i stykker bare et par timer med bruk
Lady Skrevet 11. november 2013 #9 Skrevet 11. november 2013 Ikke for å avspore, men er det noen som kjenner til kvaliteten på skoene til Bianco? Tenker å kjøpe et par skinn boots der:)
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #10 Skrevet 11. november 2013 Ikke for å avspore, men er det noen som kjenner til kvaliteten på skoene til Bianco? Tenker å kjøpe et par skinn boots der:) Mine beste ballerinasko i skinn er fra bianco. Etter veldig mye trasking i dem i sommer ser de fortsatt like fine ut. Anonymous poster hash: 44860...da2 1
Lady Skrevet 11. november 2013 #11 Skrevet 11. november 2013 Mine beste ballerinasko i skinn er fra bianco. Etter veldig mye trasking i dem i sommer ser de fortsatt like fine ut. Anonymous poster hash: 44860...da2 I like! Da går jeg kanskje for dem da:)
Kira-delta Skrevet 11. november 2013 #12 Skrevet 11. november 2013 Ikke for å avspore, men er det noen som kjenner til kvaliteten på skoene til Bianco? Tenker å kjøpe et par skinn boots der:) Jeg er veldig glad i bianco, hadde et par semsket wedge i fire år som så like fine ut hele tiden. Hadde det ikke vært for at de ble stjålet på fest hadde jeg nok hatt dem enda
skyflakes Skrevet 11. november 2013 #13 Skrevet 11. november 2013 Ikke for å avspore, men er det noen som kjenner til kvaliteten på skoene til Bianco? Tenker å kjøpe et par skinn boots der:) Liker Bianco veldig godt jeg. God kvalitet, noe som til en viss grad gjenspeiles i prisen Skopunkten: De skoene jeg har derfra syns jeg er ganske ok minus. Greie hvis man trenger helt basice sko, varer en sesong (kanskje to)
Lady Skrevet 11. november 2013 #14 Skrevet 11. november 2013 Jeg er veldig glad i bianco, hadde et par semsket wedge i fire år som så like fine ut hele tiden. Hadde det ikke vært for at de ble stjålet på fest hadde jeg nok hatt dem enda Oi, fire år er jo ikke dårlig! Kjedelig når ting blir stjålet, men man må jo bruke det man har også, ellers er det ikke vits å kjøpe klær og sko:) Liker Bianco veldig godt jeg. God kvalitet, noe som til en viss grad gjenspeiles i prisen Skopunkten: De skoene jeg har derfra syns jeg er ganske ok minus. Greie hvis man trenger helt basice sko, varer en sesong (kanskje to) Ja, så bra! Er så fint å få høre andres erfaringer, før man kjøper. Siden dere alle er fornøyde, tenker jeg at jeg kjøper dem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå