AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 En venninne av meg dater en fyr. De er begge godt voksne. Hun er av den typen som sjekker litt historikk, og da har funnet ut hvem en god del av hans ekser og flørter er. Hun har vist meg bilde av dem alle på FB, og det er lett å se at alle er penere enn min venninne. Jeg trøster henne med at det ikke bare er utseende som teller (selv om det kan se ut som om det har betydd mye for han). Innerst inne tenker jeg allikevel at også jeg hadde slitt med å skjønne hva han hadde ønsket når utseende-biten mangler...Anonymous poster hash: 67fb6...651
Aryamili Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Kanskje han gikk kun etter utseende tidligere, men har vokst litt og innsett at han nå kanskje vil ha noe mer?
Gjest Gresshoppesang Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Alt folk skal spekulere på. Han liker henne tydeligvis og det må være greit nok.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Dessuten velger i alle fall jeg de mest flatterende bildene til facebook-profilen.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Er kanskje bra mus på a Anonymous poster hash: 02bd1...53f
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Det er slående mange på Kg som belemres med problemer med mindre attraktive venner. Anonymous poster hash: 41080...054 2
Fuglen Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 Det er da bare positivt for venninnen din, det betyr jo at hun må ha en herlig personlighet?
Gjest Lille-pus Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 Og du er sikker på at han synes disse ex'ene er penere enn din venninne ? Han som har sett dem og levd med dem i den virkelige verden. Utenfor Facebook tyranniet med glossy Photoshop'ede bilder, nybakte boller, strøkent hus og den glossy fasaden som skjuler katastrofer under oppseiling... 1
missuvillig Skrevet 11. november 2013 #9 Skrevet 11. november 2013 Vi jenter er ikke alltid like pen i virkeligheten som på profilbildene våre Ekte følelser overgår uansett skjønnhet, så kanskje han liker henne veldig veldig godt?
Bachata Skrevet 11. november 2013 #10 Skrevet 11. november 2013 Min sambo er helt annerledes en alle endene mine og, det er ham jeg bor med, har valgt å få barn med og ser en fremtid med. Fellesbetegnelsen er jo at alle de er ekser! Og kanskje han ser noe i venninnen din som verken hun eller du ser.....
Gjest Ironically me Skrevet 11. november 2013 #11 Skrevet 11. november 2013 Hvorfor skulle hun sjekke ut det? Ser ut som hun har fått seg et problem-tre, som hun kan vanne slik at det blir stort, og... i stedet for å gi litt blanke og nyte det som er nå.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 11. november 2013 #12 Skrevet 11. november 2013 Min sambo er helt annerledes en alle endene mine. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg ble på en måte litt lettet over dette? 2
zen Skrevet 12. november 2013 #13 Skrevet 12. november 2013 Etter hvert blir det viktigere hvem man funker med, og mindre viktig hvor billedskjønne de er. Jeg hadde blitt trist hvis min fremtidige mann skulle føle seg underlegen ekskjærestene mine som er typiske alfa-hanner, eller tvile på meg/oss av den grunn. Det hjelper lite med det overfladiske hvis "det" ikke er der, og når jeg elsker noen blir de uansett den vakreste og eneste.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #14 Skrevet 12. november 2013 Den tittelen samsvarte ikke helt med teksten..... menne.. Føler hun at hun får respekt fra typen? Kjærlighet? Vennskap? Ler de sammen? Og sexen? Tror det er viktigere enn hvordan eksene har sett ut. Det er mer viktigere å se på hvordan det ble slutt med dem. Hvem brøt og hvorfor. Etterhvert kan du se en tråd. Og er den tråden illevarslende? Dump han. Anonymous poster hash: 41b34...535
Bachata Skrevet 12. november 2013 #15 Skrevet 12. november 2013 Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg ble på en måte litt lettet over dette? Fniser ... En aldri så liten skrivefeil der ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå