AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Har byttet bosted tre ganger, og byttet omgangskrets og andre relasjoner Dette har skjedd i voksen alder. Noen av de har slitt med div i tidligere år. Mange av de,så er det avsluttet kapittel. De samme menneskene kan sitte å dømme andre i dag. Jeg vet flere ting om de, som jeg aldri har eller vil fortelle. 1. Misbruker alkohol,periodedranker 2. smittet sin kone med gonorre 3. Lang tid med barnevern da hun hadde småbarn 4. Vært innlagt på psykiatrisk 5. mistet lappen pga pllemisbruk 6.Skjuler at sønnen er narkoman, og tror ingen vet det Anonymous poster hash: 8a132...9a9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 1) Googlet navnet på en venn, og fikk om masse nakenbilder på en betalings-nettside. Bilder og video. 2) Sluttet på p-pillene uten at ektemannen var klar over det. Resultatet er snart 3 år gammel. 3) Samme person som i punkt 2. - har vært utro mot ektemannen. 4) Har virret seg inn i et hav av løgner som har resultert i en landsomfattende nyhetssak på TV2 Nyhetene. Anonymous poster hash: 15621...e41
Velasq Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Det jeg vet om venner som jeg egentlig "ikke skal" vite har jeg lagt i glemmeboka.
Gjest barista Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Jeg vet fint lite om mine venner som de ikke vet at jeg vet, kun noen småting.. 1) Ei nær venninne gikk bak ryggen min for og sa til en potensiell ny venninne at jeg mislikte henne, og hadde sagt mye dumt om henne.. 2) Ei nær venninne (ikke samme) tror ikke jeg vet at hun ved flere anledninger prøvde seg på kjæresten min 3) Samme venninne som 2), skrøyter alltid av sex erfaringer, og dersom vi prater om sex fremstiller hun seg som en kama sutra vill sak, som har sex med typen flere ganger daglig. Vet jeg at de har sjeldent sex, og hun hater alt annet enn misjonær. Suger ikke fyren, eller rir eller eksperimenterer 4) Tidligere god venninne, i dag mer bekjent. Hun vet ikke at jeg vet at hun ble voldtatt for noen år siden 5) Ny venn, fremstår som en person med god rå, og penger. Vet ikke at jeg kjenner til kredittkortregninger og at personen har kjørt seg dårlig til økonomisk.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Hun vet det ikke selv da, men de fleste i klassa misliker henne. Høyere utdanning. Anonymous poster hash: 0c599...320
Anciol Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Kleptoman, så henne naske en bukse og noe neglelakk! tok bilde og viste bildet til vekterkompisen min;)
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 1) Skriver personlige ting på KG uten å forstå at det går frem av innleggene hvem h*n er. 2)/3) Se over. Anonymous poster hash: f2371...282
Gjest Belle âme Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 1.at ho spiser 10000 ganger meir enn det ho seier. 2. (samme person) har ikkje sove i samme leilighet med ein 17-åring.(Ho er 14 og Skraut av det) 3. At ei i klassen har sugd en 19åring
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. november 2013 #9 Skrevet 11. november 2013 (endret) Jeg sier det til personene, fordi jeg vil skille mellom rykter og sannhet. Vet ingenting de ikke vet at jeg vet Endret 11. november 2013 av Evilposelos 1
The Kitten Skrevet 11. november 2013 #10 Skrevet 11. november 2013 Jeg vet at ei venninne ble voldtatt.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #11 Skrevet 11. november 2013 En bekjent forfalsket vitnemålet sitt i en jobbsøknad til et sted jeg nettopp hadde begynt i vikariat. Hun oppga også en jobbreferanse som jeg visste bare var en (felles) venn, ikke sjef eller kollega. Søknad/CV var ellers også i overkant kreativ for å si det mildt. Merkelig følelse, måtte le men ble samtidig fryktelig flau på hennes vegne. Huff. Anonymous poster hash: 0d6ad...a28
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #12 Skrevet 11. november 2013 Jeg vet at mannen til en venninne var utro mot henne mens hun lå på sykehuset med deres nyfødte barn. Hun vet det ikke, og han vet ikke at jeg vet. Jeg vet at en tidligere venninne begikk underslag på jobben. Flere vet, men det vet ikke hun. Anonymous poster hash: 04cf6...28f
zen Skrevet 11. november 2013 #13 Skrevet 11. november 2013 Dreier seg hovedsakelig om utroskap, horekjøp, skaphomofili og kokain/amfetamin.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #14 Skrevet 11. november 2013 1) Googlet navnet på en venn, og fikk om masse nakenbilder på en betalings-nettside. Bilder og video. 2) Sluttet på p-pillene uten at ektemannen var klar over det. Resultatet er snart 3 år gammel. 3) Samme person som i punkt 2. - har vært utro mot ektemannen.4) Har virret seg inn i et hav av løgner som har resultert i en landsomfattende nyhetssak på TV2 Nyhetene. Anonymous poster hash: 15621...e41 Whaaaat?? Hva gjelder det`? Anonymous poster hash: 85298...6e8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #15 Skrevet 11. november 2013 * Utroskap * Dopmisbruk Anonymous poster hash: b7bd1...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå