Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en utrulig herlig gutt (i fylla vel og merke) 16.mai i år, jeg viste hvem han var fra før av og hadde snakket litt med han i løpet av mai på Facebook. Jeg hadde nylig gjort det slutt med kjæresten min og var ikke helt klart får å hoppe i sengehalmen med en ny, noe jeg er rimelig sikker på at han var klar for. Jeg ble med han hjem men det skjedde da altså ingenting, ikke en gang et lite kyss og det hele endte med at jeg dro hjem. Kontakten brøt opp like fort som den var dukket opp. Vi har muligens hatt det 3 samtaler på Facebook etter 16.mai.

Jeg er så uendelig betatt av denne fyren og får han overhode ikke ut av tankene mine. Noe sier meg at han kun var ute etter sex, noe annet sier meg at jeg var for avvisende. Jeg har så lyst at det skal tikke inn en melding fra han på Facebook..

Noen som har erfaringer fra lignende situasjon eller ett godt tips? :icon_lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike "hangups" varer gjerne til du møter neste søte fyren. Men du kan jo gjere prosessen enkel, og rett og slett spørr om han vil møtes. Du risikerer å bli skuffa, men så treng du vertfall ikkje lure lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...