Gå til innhold

Hva har jeg gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som i over et år har vært superforelsket i en gutt på skolen. Jeg har alltid synes denne gutten er svært pen, men alltid hatt instillingen at jeg måtte holde meg unna han - hun er tross alt en av mine beste venninner.

Vel, for nesten en måned siden var jeg på en fest sammen med henne, og hun offentliggjorde at hun endelig har kommet seg over han, og blitt interessert i en annen. Long story short: jeg endte opp med å kline med han (gamle crushet) på samme festen.

Dagen etterpå våknet jeg opp med en forferdelig samvittighet, og tenkte at 1) det skal aldri skje igjen 2) hun må ikke få høre noe. Hadde jeg bare klart å holde løfte nummer 1 hadde det gått bra ..

Noen dager etterpå var jeg med han igjen, og vi endte igjen opp med å halvveis spise hverandre opp (denne gangen hørte hun det, litt skuffet, men sa det gikk bra siden hun var over han). Jeg lovte meg selv nok en gang at dette var slutten.

Så, forrige helg, dro jeg sammen med noen venner til en kompis som skulle arrangere fest. Det nye crushet hennes var da der, og igjen, long story short: jeg hadde sex med han. På doen. Min første gang.

Jeg kan ikke si jeg angrer på det, siden han og jeg både var og er gode venner, men den dårlige samvittigheten bærer jeg alltid med meg.

Jeg fortalte henne alt sammen på skolen i dag, la det frem slik at hun skal ha all mulighet til å hate meg for resten av livet. Jeg vet det jeg gjorde er forferdelig, og måten hun taklet det på var uten tvil bedre enn jeg fortjener.

Spørsmålene mitt er da til dere kvinner (og menn) der ute:

1. Er det noe galt med meg?
  2. Hva kan jeg gjøre for å "finne meg selv"?
  3. Hva gjør at jeg mener det er greit å holde på sånn?

Forresten: Jeg er 16 år - Ja, jeg drikker på fest (men virkelig ikke nå lenger)

Anonymous poster hash: 50c7e...b99
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel lang historie kort, ble i lag med venninna min sin eks og hun sa faktisk det var helt greit. Det skulle vise seg i etter tid at det var det overhode ikke. Vi har overhode ingen kontakt i dag og jeg har mistet en god del av de venninne som hun hadde bedre kontakt med enn meg. Jeg og kjæresten var i lag i omtrent 2 år. Vet var da det ble slutt jeg virkelig angra på det jeg gjorde mot henne, men gjort er gjort.

Det er nok noe galt med oss to ja. Jeg kommer iallfall aldri i livet til og bli sammen med en av mine venninners eks igjen. Man lærer så lenge man lever :klaske:

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Det er verre at du hadde din første seksuelle opplevelse på en dass, enn at du "overtok" en gutt venninnen din har vært interesser i og kommet over.

Skrevet

Har hun vært forelsket, men aldri gjort noe med det? I så fall har hun ingen å være sur på, man kan ikke "reservere" et sete som ikke er sitt og forvente at ingen andre setter seg ned hvis man ikke setter seg ned selv. Etter at hun sa hun ikke var interessert lenger har du ikke gjort noe galt, og det er ikke noe galt med deg.

Anonymous poster hash: 102b0...fd4
Skrevet

Det er verre at du hadde din første seksuelle opplevelse på en dass, enn at du "overtok" en gutt venninnen din har vært interesser i og kommet over.

verre for deg da eller?

Anonymous poster hash: ff580...aba

• Liker 1
Skrevet

Du er 16. 16 år gamle jenter kan man ikke stille så høye krav til. Slapp av og nyt livet heller.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en venninne som i over et år har vært superforelsket i en gutt på skolen. Jeg har alltid synes denne gutten er svært pen, men alltid hatt instillingen at jeg måtte holde meg unna han - hun er tross alt en av mine beste venninner.

Vel, for nesten en måned siden var jeg på en fest sammen med henne, og hun offentliggjorde at hun endelig har kommet seg over han, og blitt interessert i en annen. Long story short: jeg endte opp med å kline med han (gamle crushet) på samme festen.

Dagen etterpå våknet jeg opp med en forferdelig samvittighet, og tenkte at 1) det skal aldri skje igjen 2) hun må ikke få høre noe. Hadde jeg bare klart å holde løfte nummer 1 hadde det gått bra ..

Noen dager etterpå var jeg med han igjen, og vi endte igjen opp med å halvveis spise hverandre opp (denne gangen hørte hun det, litt skuffet, men sa det gikk bra siden hun var over han). Jeg lovte meg selv nok en gang at dette var slutten.

Så, forrige helg, dro jeg sammen med noen venner til en kompis som skulle arrangere fest. Det nye crushet hennes var da der, og igjen, long story short: jeg hadde sex med han. På doen. Min første gang.

Jeg kan ikke si jeg angrer på det, siden han og jeg både var og er gode venner, men den dårlige samvittigheten bærer jeg alltid med meg.

Jeg fortalte henne alt sammen på skolen i dag, la det frem slik at hun skal ha all mulighet til å hate meg for resten av livet. Jeg vet det jeg gjorde er forferdelig, og måten hun taklet det på var uten tvil bedre enn jeg fortjener.

Spørsmålene mitt er da til dere kvinner (og menn) der ute:

1. Er det noe galt med meg?
  2. Hva kan jeg gjøre for å "finne meg selv"?
  3. Hva gjør at jeg mener det er greit å holde på sånn?

Forresten: Jeg er 16 år - Ja, jeg drikker på fest (men virkelig ikke nå lenger)

Anonymous poster hash: 50c7e...b99

Så først rota du med det gamle crushet hennes, så hadde du sex med det nye crushet hennes? Eller mente du at du hadde sex med det gamle crushet hennes?

Skrevet

Så først rota du med det gamle crushet hennes, så hadde du sex med det nye crushet hennes? Eller mente du at du hadde sex med det gamle crushet hennes?

Det lurte jeg på også.

Anonymous poster hash: f1bf8...dce

Skrevet

Jeg ser hvor du kommer fra, men det skal sies at det "langt ifra" var min første seksuelle opplevelse, derimot den første gangen jeg faktisk hadde sex. Synes ikke stedet det skjedde er noe å henge seg opp i, flott var det der og da uansett :) - TS

Anonymous poster hash: 4975b...c74

Skrevet

Alternativ nummer èn.. Den første hendelsen er derimot "long gone" i alles verdner. - TS

Skrevet

Du er ikke den første eller siste til å gjøre det, så noe særskilt spesielt med deg mht det er det nokk ikke.
Det er kun enda en lærdom å ta med deg videre :hug:

Anonymous poster hash: 25ad0...cb4
Skrevet

Alternativ nummer èn.. Den første hendelsen er derimot "long gone" i alles verdner. - TS

Ok, da forstår jeg. Det at du rota med det gamle crushet hennes er ikke noen stor sak, siden hun sa hun var over han og hadde en ny en hun likte. Litt uheldig er det jo, siden det bare ble roting mellom deg og han, hadde vært noe annet om dere faktisk var forelska.

Ekstra uheldig er det jo at det er det nye crushet til samme venninne, forstår godt om hun blir lei seg.

Det er nok ikke noe galt med deg, vi har alle gjort dumme ting i den alderen og når vi drikker alkohol. Det som er dumt er jo at du mest sannsynlig har såret en venninne, og at du nå har sådd et frø med mistillit blant dine venninner. Du må sikkert regne med å jobbe for å få tilbake tillit, selv om hun reagerte bedre enn hva du forventet.

Å finne seg selv er ikke gjort over natta, men det er jo positivt at du fortalte det til henne og at du reflekterer over dette i etterkant.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...