AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Noen som har hatt det før? For å gjøre en lang historie kort - jeg hadde et kredittkort med endel utestående. Jeg klarte greit å betale minimumsbeløpet men klarte å surre ting til skikkelig da jeg byttet adresse. Totalbeløpet forfalt og siden jeg ikke kunne betale alt med en gang ba jeg Lindorff om en nedbetalingsplan - de sa at 1000 kr i mnd. er greit og jeg har betalt det i et par måneder nå. Jeg har fått et brev ang. avtalen som skal signeres av meg og to vitner. Vitnene må være norske statsborgere og over 18 år. Problemet her er at jeg bor i utlandet med så og si bare ikke-norske venner (med unntak av et par som ikke er i byen akkurat nå). Jeg gikk til ambassaden men det er kun konsulatet som kan hjelpe til med slik. De er åpne tre ganger i uken, halvannen time hver gang...Attpåtil midt på dagen og jeg har studier. Jeg sendte en mail til ambassaden der jeg spurte om de kunne hjelpe til eller om det bare var konsulatet. De sa helst konsulatet men spurte om det gjaldt "legalisering av dokument". Jeg søkte det opp og jeg tror ikke det? Så vidt jeg vet er eneste kravet at de er norske, ikke at det er en advokat eller noe slikt? Noen som har erfaring? Anonymous poster hash: bfdcd...516
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Så lenge du holder avtalen, vil nok Lindorff akseptere situasjonen. Men hvorfor poster du ikke bare avtalen til venner i Norge ig ber de signere?Anonymous poster hash: a2d50...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå