AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Bestemoren min har strikket en nydelig mariusgenser til meg. Den er dessverre litt for stor, så blir vel en "oversized" mariusgenser da! Jeg har kun tenkt på det som en "skigenser", men skulle gjerne brukt den til hverdags også. Men hvordan kan jeg style den? Om den hadde vært passe i størrelsen (vil si den er et nummer og to for stor) så hadde det nok vært litt lettere.. Jeg er forresten 19 år, og har vel en "typisk" stil for den alderen. Går mye med trange jeans, skjorter, enkle gensere, statementsmykker osv. Så fint om noe av det kunne passet stilen min. Anonymous poster hash: 7fd67...3ed
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Synes fint du kan bruke en Mariusgenser sammen med en trang jeans. Trenger ikke noe mer Anonymous poster hash: f62ca...799
Lila Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Synes fint du kan bruke en Mariusgenser sammen med en trang jeans. Trenger ikke noe mer Anonymous poster hash: f62ca...799 Enig! Enkelt, behagelig og fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå