Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #1 Del Skrevet 6. mai 2004 hvor mye bør man ta i timelønn for passing av et barn på 2 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. mai 2004 #2 Del Skrevet 6. mai 2004 Spørs om det er i familie eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 6. mai 2004 #3 Del Skrevet 6. mai 2004 Kommer an på mye det... Men 30-35 kr timen kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 7. mai 2004 #4 Del Skrevet 7. mai 2004 Det kommer vel litt an på om det er heltid (dagmamma) eller på kvelden det. Dagmammaer får vel vanligvis ca 4000 kr. mnd, mens er man barnevakt på kvelden så er det vel vanlig med ca 50 kr. timen ? eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 7. mai 2004 #5 Del Skrevet 7. mai 2004 Tror du er inne på noe der Mari. fikk cirka 50 kroner i timen når jeg satt barnevakt før, og det var på kvelden. passet jeg noen i familien, fikk jeg cirka 150 kroner for en kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #6 Del Skrevet 7. mai 2004 ikke noen i familien. blir på ettermiddagstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. mai 2004 #7 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg får lønn etter barnepassers timesatser..(www.barnepasseren.no) Personlig synes jeg jeg får veldig bra betalt... for 1 time eller mindre Kr 100,- Over 1 time og opp til 3 timer + kr 90,- pr time Over 4 og opp til 8 timer + kr 80,- pr time Over 9 og opp til 12 timer + kr 70,- pr time Over 13 timer og opp til 24 timer + kr 60,- pr time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 7. mai 2004 #8 Del Skrevet 7. mai 2004 Det syns jeg var mye... Men det er vel litt annerledes når det er gjennom et firma. Håper ikke jeg må betale så mye hvis jeg skal ha barnevakt en gang, til nå har besteforeldre vært gratis barnevakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå