Gå til innhold

Perfekt mann, men ubrukelig i senga. Dumpe han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke i denne situasjonen selv, men jeg bare lurer på hva andre hadde gjort i en slik situasjon.

Ok, så se for deg at du dater en fyr som virker kjempebra. Han er snill, kjekk, smart, alt du noen gang har drømt om. Og det begynner å bli seriøst. Og så skal dere ha sex, og da viser det seg at han har den minste penisen du noen gang har sett, og er generelt helt ubrukelig og kjedelig i senga.

Ville du ha fortsatt med denne mannen? Jeg tror ikke jeg hadde klart det...

Anonymous poster hash: 37671...9fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke kjempebra hvis han ikke er ok i sengen.

Dump

• Liker 5
Skrevet

Dumper, dersom det ikke blir bedre...

Anonymous poster hash: d7f7a...bb7

• Liker 3
Skrevet

Har aldri vært i den situasjonen og ser det ikke ofte hos andre heller. God sex er drevet mye av lidenskap, jeg liker menn som er dominante, touchy-feely, gode kyssere og generelt vet hvordan han skal holde meg.

Det er sjelden da at det slår tvers om og at han plutselig er en annen person seksuelt.

Men i scenarioet at det hadde skjedd så hadde jeg dumpet. Han ville ikke vært en "perfekt mann" hvis vi har dårlig sex.

• Liker 1
Skrevet

Hadde sikkert prøvd litt og sett om det hadde blitt bedre, kanskje lært han opp litt ;) Men hvis ikke sexen fungerer, tror jeg ikke forholdet hadde fungert..

• Liker 4
Skrevet

Hvis du med ubrukelig mener at han ikke kan lære seg å bli bedre, ja, da er det ikke liv laga å ha et dårlig sexliv. Det vil begynne å syre inn i resten av forholdet selv om det ikke er noe galt der ellers. Alternativet til å slå opp er å ikke ha et monogamt sexliv. Er man selv og partneren ok med det, så kan det jo vurderes hvis han er så perfekt på alle andre områder.

Anonymous poster hash: 11445...bb9
  • Liker 1
Skrevet

Møtte en fantastisk mann med en bitteliten en, vi snakker tommelstørrelse. Måtte bare dumpe han, det hadde aldri fungert for meg. Kjipt som f..., for han var både høy og veldig kjekk, godt trent, veldig hyggelig, reflektert og hadde liksom alt, bortsett fra det helt uunnværlige. Håper han finner seg en fantastisk jente med vaginisme eller minivagina.

Anonymous poster hash: 51547...300
  • Liker 3
Gjest kattinka
Skrevet (endret)

Møtte en fantastisk mann med en bitteliten en, vi snakker tommelstørrelse. Måtte bare dumpe han, det hadde aldri fungert for meg. Kjipt som f..., for han var både høy og veldig kjekk, godt trent, veldig hyggelig, reflektert og hadde liksom alt, bortsett fra det helt uunnværlige. Håper han finner seg en fantastisk jente med vaginisme eller minivagina.

Eller kanskje ei som godtar han for den han er og ser forbi hans penisstrl? Herregud så utseendefikserte alle er. Blir sjokkert jeg!

Usunne kroppsbilder og ekstremt lite fokus på kjærlighet. Skjerp dere!

Endret av kattinka
  • Liker 4
Skrevet

Det kommer an på... Sexlivet kan jo fortsatt fungere om partneren har en liten penis, det er jo ikke verdens undergang om den er mini! Det er ikke størrelsen som teller - men hvordan man bruker den.... ;)

Hadde jeg vært i den situasjonen, hadde jeg prøvd det meste for å få det til å fungere. Om han har og er alt jeg har drømt om, men med liten penis....... Nei, vet du hva, da hadde jeg holdt ut og funnet en løsning på det problematiske sexlivet. Kommunikasjon, sexleketøy osv er gode hjelpemidler.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvis vi snur om på kjønnsrollene i dette scenarioet, kan jeg ihvertfall med hånden på hjertet si at jeg aldri ville ha viet hele mitt sexliv for resten av livet til en kvinne som var prippen og kjedelig i senga, som ikke ville prøve nye ting og som ikke hadde noen "dirty" ting som hun tente på. Skal man være monogam og ha sex med kun ett menneske for resten av sitt liv, sier det seg vel egentlig selv at den sexen i det minste bør være bra og variert. Sex handler så klart mye om kommunikasjon også, kanskje mest om kommunikasjon, men jeg tror allikevel man har et veldig dårlig utgangspunkt dersom den ene parten konsekvent er negativt innstilt til ting som variasjon og innlevelse.

Med andre ord, helt greit å dumpe noen som er dårlig og uforbedrelig i senga. Det er en like god grunn som noe annet.

Endret av nawuraM
  • Liker 2
Skrevet

Eller kanskje ei som godtar han for den han er og ser forbi hans penisstrl? Herregud så utseendefikserte alle er. Blir sjokkert jeg!

Kjærlighet varer ikke evig om man er ulykkelig i senga og det ikke funker på det planet. Sex er en stor del av livet som bør bringe en glede og nærhet til partneren man ikke kan oppleve ellers. Det går ikke på utseendefiksering. Funker man sammen seksuelt med liten penis så er jo det flott, men her er det snakk om å føle seg begrenset og utilfreds uten endring i sikte.

Anonymous poster hash: 11445...bb9

• Liker 2
Skrevet

Det handler jo ikke om utseende? Tror du virkelig folk snakker om størrelse bare fordi en større penis "ser bra ut"?

Det handler om seksuell nytelse. En under middels penis er som regel god nok, men tommelstørrelse har jo en veldig negativ effekt på seksuell glede.

Anonymous poster hash: 5f1cf...79b

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke en problematikk jeg har vært borte i før, men hadde jeg vært forelska nok og fyren hadde alt jeg hadde sett etter så hadde jeg nok prøvd å få det til å fungere. Men som sagt over, hvis ikke sexlivet hadde fungert over tid og jeg så at dette ikke kunne tilfredsstille meg så hadde jeg nok etterhvert sagt takk for meg på en fin måte. Jeg er sikker på at man kunne hatt god sex med en med liten penis med litt tilrettelegging, men kjemien og viljen til å kunne tilfredsstilt dama må være der for å få det til å fungere. Tror nok menn med liten penis må være villig til å gi mer av seg selv i et forhold fordi de stiller med litt svakere kort.

Skrevet

Det handler ikke om utseendefiksering, men at den var så liten at jeg ikke kjente noen ting! "Er han inni nå mon tro?" Den var 5 centi, liksom.

• Liker 5
Skrevet

Ett forhold må fungere både på soverommet og i stua, så jeg hadde nok endt ting. Jeg hadde nok gitt det litt tid om jeg fyren virkelig var bra på andre områder.

Skrevet

Hvis vi snur om på kjønnsrollene i dette scenarioet, kan jeg ihvertfall med hånden på hjertet si at jeg aldri ville ha viet hele mitt sexliv for resten av livet til en kvinne som var prippen og kjedelig i senga, som ikke ville prøve nye ting og som ikke hadde noen "dirty" ting som hun tente på. Skal man være monogam og ha sex med kun ett menneske for resten av sitt liv, sier det seg vel egentlig selv at den sexen i det minste bør være bra og variert. Sex handler så klart mye om kommunikasjon også, kanskje mest om kommunikasjon, men jeg tror allikevel man har et veldig dårlig utgangspunkt dersom den ene parten konsekvent er negativt innstilt til ting som variasjon og innlevelse.

Med andre ord, helt greit å dumpe noen som er dårlig og uforbedrelig i senga. Det er en like god grunn som noe annet.

Hva definerer du som prippent da Maruwan?å ikke ville prøve ass to mouth?hehehe....er ikke mange som er så jævla fan av sånt.

• Liker 2
Skrevet

Mankan ikke dumpe noen pga sengeferdigheter. Da får man være ærlig og "lære"vedkommende opp. At man har liten penis skal ikke være et hinder da man og har fingre og munn.

Er han derimot ikke villig til å bli bedre i senga og du bare du ligger der og blir peiset på så er det jo en annen sak,ingen gidder slikt i lengden,

• Liker 1
Skrevet

Når ting ikke fungerer sexuelt er det sjelden at det kun er den ene parten det er noe feil med. Mennesker kommer i alle mulige varianter og i hvilken grad man lykkes, avhenger av begges evne til å tilpasse seg.

Men det er ganske typisk at den ene parten legger skylden på den andre når ting ikke fungerer. Evne til å se på seg selv og hvordan man bidrar, er som oftest mangelvare. Kvinner synes i liten grad å være tilpasningsdyktige når det kommer til menns varierende penisstørrelse. Selv om 70-80% av alle kvinner er avhengig klitoris-stimulans for å oppnå orgasme.

Da er det ikke rart at kvinner får merkelappen overflatisk og med liten evne til å se på egen rolle.

Anonymous poster hash: 4bd0d...e1a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...