Gå til innhold

Utveksling av nummer - kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vet det er umulig for noen å svare på dette, men jeg kom relativt nylig ut av et langt forhold og har ikke opplevd dette mange ganger før, så jeg lurte på om noen kanskje hadde erfaringer å dele

Natt til lørdag traff jeg en veldig kjekk gutt ute. Han var ikke spesielt full, hadde bare drukket noen få øl, og det var ikke på et typisk utested. Iallefall fant vi fort tonen, og dro hjem sammen ganske tidlig. Jeg tok initiativet til det, men sa fra før vi dro at jeg aldri hadde sex første kveld så det var uaktuelt. Da vi gikk hjem sa jeg at det var skummelt å gå hjem alene, så jeg var glad han var der. Da svarte han "så bra at du har nummeret mitt da, sånn at du kan ringe meg hvis du går hjem en annen dag da" så svarte jeg at det hadde jeg jo ikke, hvorpå han svarte "Nei, men da må du jo få det da!" Men vi gjorde ikke noe med det da.

Vi gikk hjem og la oss, og hadde ikke sex. Selv om vi begge veldig ville. Han prøvde seg veldig tydelig, men respekterte at jeg ville vente. Jeg sa at jeg aldri ville ha one night stands, hvorpå han svarte at det ikke ville bli en one night stand fordi vi kom jo til å møtes mange ganger igjen. Jeg var da så dum og sa at jeg ikke var ute etter noe seriøst, men at uforpliktende møter fram til han flytter i Desember hørtes perfekt ut. Jeg mente jo ikke dette, sa det som en forsvarsmekanisme.

En annen faktor er som nevnt at han flytter til London i slutten av Desember. Fram mot da er vi begge en del ute og reiser, så det er ikke mange ukene vi begge er i samme by.

Han var veldig søt og snill, og vi klaffet veldig bra. Han lå og holdt rundt meg hele natten, og morgenen. Han dro sen formiddag, fordi han skulle hente sin far, og jeg skulle møte en venninne. Da han skulle dro kysset han meg først i gangen, og da han kom til døra snudde han seg, så på meg, og spurte om jeg ville ha hans nummer, eller han skulle få mitt. Da svarte jeg at han kunne få mitt, så han lagret det.

Jeg har ikke hørt noe fra ham, og det plager meg veldig. Jeg har virkelig lyst til å møtes igjen, og jeg føler det kan være noe spesielt der. Så det jeg lurer på er hvor lenge det er vanlig å vente før man sender melding, og om jeg bør begynne å innse at jeg ikke kommer til å høre noe? Jeg har ingen muligheter til å kontakte ham, fordi jeg har ikke hans nummer.

Håper noen har kloke synspunkt!

Anonymous poster hash: 6de7c...019
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det har gått en måned uten at han har tatt kontakt, så hadde jeg sluttet å tenke på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...