Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så få som har veldig langt hår? Selvsagt er det ikke alle som kan få kjempelangt hår, men jeg synes det er utrolig pent med hår som går nedenfor rumpa... Ny mote en gang kanskje? :)

Anonymous poster hash: c07ce...f2f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hår til midt på ryggen, og synes det er slitsomt nok :haar:

• Liker 1
Skrevet

Håret er ekstremt tungt for nakken!

Skrevet

Jeg holder på å spare ut mitt nå. Nå er det riktignok kort, men håret mitt er av den typen som ikke trenger mye stell så lenge jeg heller ikke styrer for mye med det, så jeg har ikke tenkt å klippe det stort eller holde det i en bestemt frisyre. Tror det har potensiale til å bli rimelig langt også, det var nesten til lårene på det lengste når jeg var liten, håper det er slik enda :)

Jeg synes det er veldig fint med 'fritt' langt hår, altså slik man ikke har klippet til eller formet eller farget... Bare naturlig langt. Så kan man lage litt fletter i det, pynte litt sånn - det ser mye vakrere ut enn disse hollywoodkrøllene og speilblanke hårmankene folk higer etter i dag!

Anonymous poster hash: 9a43b...19f
  • Liker 5
Skrevet

Fordi noen kler det ikke. Jeg har langt hår,men når det når en viss lengde ser det bare stygt ut. Ansiktet mitt forsvinner og håret ser slitt ut

Anonymous poster hash: f8269...c39
  • Liker 2
Skrevet

Når det blir veldig langt blir det ganske upraktisk (og litt uhygienisk) når man skal gå på do for eksempel... eh x) Også tror jeg det er veldig vanlig å rett og slett bli litt lei før man kommer så langt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hår nesten ned til rumpa. Men tror ikke jeg orker å ha det så veldig mye lenger enn det.

Husker jeg hadde hår under rompa på ungdomsskolen, og det endte med at jeg gikk rundt med verdens største floke, fordi jeg aldri orket å børste det sykt lange håret:P

Anonymous poster hash: 18958...4cd
  • Liker 1
Skrevet

Mitt går ned til korsryggen. Ser ikke ut til at det har lyst til å vokse så mye mer. :P

Skrevet

Jeg har hår nesten ned til rumpa. Men tror ikke jeg orker å ha det så veldig mye lenger enn det.

Husker jeg hadde hår under rompa på ungdomsskolen, og det endte med at jeg gikk rundt med verdens største floke, fordi jeg aldri orket å børste det sykt lange håret:P

Ikke klipp deg... La det vokse!

Skrevet (endret)

Liker langt hår, og etter å ha hatt hår til litt over puppene begynte jeg å spare det ut. Nå rekker det meg til korsryggen ca, og jeg elsker det! Alltid hatt langt hår, men hadde noen års opphold (dvs kort hår til rett over puppene). Denne høsten har jeg gått inn for å bli flinkere til å sette opp håret/gjøre mer ut av håret enn kun en hestehale. Digger at det begynner å bli skikkelig langt, så målet er å spare til jeg finner ut at det blir langt nok eller for tungt til å settes opp :)

Endret av Gitte.
  • Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Kjenner ei jente med hår til under ræva, det er fint!

Skrevet

Ikke klipp deg... La det vokse!

Jeg kommer nok til å klippe det når det blir for langt:P

Skrevet

Syns det er fint hvis man lever i middelalderen. :) Langt hår er fint, men syns nok at det kan bli for langt også.

Anonymous poster hash: aaa69...6b5
  • Liker 2
Skrevet

Jeg vil ikke ha så langt hår. Så fremt det ikke blir stelt ordentlig med, og blir klippet litt opp. Ellers ser det veldig kjedelig og ustelt ut.. :) men jeg har langt hår nå, bare ikke ned til rumpa

Skrevet

Laaaangt hår er kjempefint. Er så møkklei av å se bob, skrålugg og oppklipt bakhode :ler:

Anonymous poster hash: 85855...58b
  • Liker 5
Skrevet

Laaaangt hår er kjempefint. Er så møkklei av å se bob, skrålugg og oppklipt bakhode :ler:

Anonymous poster hash: 85855...58b

Jeg er helt enig! Får helt vondt inni meg når jeg ser folk med nydelig hår som klipper seg... For meg kan det aldri bli langt nok!

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært digg å se hele norges befolkning vase rundt med langt bustehår og strikkede tovede plagg og skinnsko!

:fnise: Vikings!

:hoppe:

Anonymous poster hash: 932cb...011
  • Liker 3
Skrevet

Fordi så langt hår som du tenker på er ikke fint og det kler kun de med perfekt hår.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...