Gå til innhold

upersonlig frieri?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns idéen var kjempebra jeg, og fikk lyst til å legge ved en sånn "Jeg elsker deg fordi..."-lapp på alle kalendergavene til mannen min (men uten frieriet, for vi er allerede gift, hehe) :) Høres superkoselig ut!

En annen idé ang den 24.12: hvis dere har et rom som ikke brukes så mye, så kunne du på den 24. skrive at han skal gå til det rommet (forutsatt at du vet sånn ca når han åpner kalenderen, hehe), og så sitter du der klar, kanskje knelende, med levende lys, roser, eller et eller annet som gjør det litt romantisk - med ringboksen som du holder opp og så spør ham om han vil gifte seg med deg. Men dette blir jo mye mer klissete da - kanskje for klissete også når jeg tenker meg om, haha :)

Mindre klissete, mer spennende, er om du enten har en lapp der det står "6 ord", legger med scrabblebrikker - eller klipper til papirlapper med bokstavene på - så han må "bygge opp" frieriet med de bokstavene? (Det forutsetter at han liker sånne ting da, hehe)

Anonymous poster hash: 2a667...f30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært fint om du for eksempel hadde hatt alle lappene der bortsett fra den 24, også kanskje gidd han lappen selv (litt innpakket), så får du se reaksjonen han mens han leser det :)

Eller så kunne jo den siste gaven i kalenderen være en ring. Du kan jo passe på å være sammen med ham når han åpner gaven og så fri når han ser ringen. :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet (endret)

Jeg synes det var kjempesøtt! Dette er noe jeg selv kunne funnet på, men i stedet ble det frieri i Paris. Hva som er personlig må man jo selv avgjøre.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg hadde elsket det - og jeg kunne gjerne gjort noe sånt til min sambo, men jeg har fått streng beskjed om at det er han som skal fri, så :sjenert: jeg må nok smøre meg med tålmodighet! :ler:

Anonymous poster hash: 60a2a...7f0
Skrevet

eneste jeg ikke liker med det er at jeg mener mannen skal fri.

FYI - vi er straks i år 2014.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...