AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Jeg hadde skrevet litt mer enn en side på en oppgave, og så sendt den på mail. Åpnet mailen på skolen og åpnet filen og skrev videre. Lagret mange ganger. Nå er det helt borte. Tror jeg trykte på Åpne istedetfor Lagre fil. Noen måte å få det tilbake på? Jeg husker ingenting av det jeg skrev, og det var bra! Jeg har ikke tid til å skrive på nytt igjen heller. Anonymous poster hash: 28070...1ab
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Du sitter forhåpentligvis ved samme PC nå? Brukte du Internet Explorer? Prøv dette: If the Autosave feature of Word was enabled that you may recover work (part of it or the full document, depending on the autosave intervals), via this simple procedure: Go to Internet Explorer. Go to "Tools". Go to Internet Options. In the tab "General" go to temporary files". Go to "Settings". And choose "View Files". Among your cookies there is the Word or Excel file (note that: they won't have the same filename). MaKe a copy/paste to your desktop and the file will have its name restored. Open it and save your work. Generelt kan jeg si at jeg har klart å gjenopprette tapte Word-dokumenter med ymse teknikker - noen enkle, noen temmelig kompliserte. Anonymous poster hash: 2f60b...d19
Lutetium 71 Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Ta en kikk i temp folderen også (er vel mest aktuelt om man bruker andre browsere enn IE) Start - kjør - skriv %temp% og enter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå