AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Halloo. Ja, jeg skal møte en svenske i kveld. Første gang.. noen som har erfaringer med å date disse svenskene? Jeg forstår jo ikke svensk i det hele tatt nesten, og frykter dette vil bli et kleint møte hvor begge sitter og sier hæ halvparten av samtalen... og hva synes dere om svenskene? sånn personlighetsmessig osv.. eller, hva slags inntrykk har dere fått av dem rettere sagt Anonymous poster hash: c4085...127
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Hvis du ikke forstår hva han sier så bare nikk med hodet og si "mhm..ja" virk interessert og ikke si hæ så mange ganger i samtalen. Anonymous poster hash: 10cc2...429
Fuglen Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Har datet noen svensker, de er mennesker de også! Kommer litt an på hvor de er fra om jeg forstår de eller ikke. Datet en fra Skåne som jeg hadde litt problemer med å forstå innimellom, men dialekten hans var desidert den mest sexy av alle! Hvis du ikke skjønner hva h*n sier, så be henne/ham snakke saktere. Ikke lat som du forstår og bare nikk og si mhmmm, det blir bare kleint. Og hvis dere fortsetter å date så blir du nok vant til det etter hvert
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Svensker prater stort sett bare om tanketomt fjas, så bare nikk og jatt med om du ikke forstår ham, du. Anonymous poster hash: 94161...0fb
neon_sun Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Kjæresten min er svensk, og selv om det hakker litt i kommunikasjonen av og til, funker det stortsett veldig greit. Svenskene har større problemer med å forstå meg (bergenser) enn jeg har med å forstå de. Snakk litt langsommere og tydeligere enn vanlig så går det nok fint. Som regel er det enkelt ord vi har problemer med å forstå, så da pleier vi finnne synonymet på engelsk. Nå tenker jeg ikke over at han er svensk lenger. Forøvrigt kjenner jeg ikke så mange svensker, men kjæresten min har en fantastisk personlighet, er omsorgsfull og ikke noe særlig annerledes enn norske menn. Lykke til
Gjest Eurodice Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Halloo. Ja, jeg skal møte en svenske i kveld. Første gang.. noen som har erfaringer med å date disse svenskene? Jeg forstår jo ikke svensk i det hele tatt nesten, og frykter dette vil bli et kleint møte hvor begge sitter og sier hæ halvparten av samtalen... og hva synes dere om svenskene? sånn personlighetsmessig osv.. eller, hva slags inntrykk har dere fått av dem rettere sagt Anonymous poster hash: c4085...127 Det er ikke noe annerledes å møte en svenske enn en nordmann. Eller sagt på en annen måte, de er like forskjellige som nordmenn. Men jeg må bare spørre, hvor er du fra ettersom du ikke forstår svensk i det hele tatt? Da kan dere få problemer med å snakke sammen. En ting til, si for all del ikke "hæ?" hvis du vil fremstå noenlunde intelligent.
Gjest Eurodice Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 Svensker prater stort sett bare om tanketomt fjas, så bare nikk og jatt med om du ikke forstår ham, du. Anonymous poster hash: 94161...0fb På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter .
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 En svenske er en nordmann med et litt annerledes språk. Snakk rolig og tydelig så går det nok så fint så. Anonymous poster hash: 8e43d...92c
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. november 2013 #9 Skrevet 11. november 2013 så lenge det ikkje er eksflørten min så lykke til!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #10 Skrevet 11. november 2013 Det går sikkert helt greit... får håpe han ikke er enav disse partysvenskene, selvom han sier han ikke drikker lenger. ehh.. TS Anonymous poster hash: 347e6...314 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #11 Skrevet 11. november 2013 Å guud, han ser så jævlig bra ut. kan jo få hvem som helst. Hvorfor vil han møte meg liksom... sikkert bare fordi han vil ha seg et ligg eller noe i den duren.. TS.. Anonymous poster hash: 347e6...314
Gummiloppa Skrevet 11. november 2013 #12 Skrevet 11. november 2013 Forloveden min er svensk! Helt fantastisk varm og god person, kan ikke beskrives med noen av de norske mennene jeg har datet / vært sammen med. Men svenskene er jo så klart like forskjellige som oss, er jo ingen fasit. Finnes jo mange ufyselige svensker også
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #13 Skrevet 11. november 2013 UPDATE: Okay, så vi møttes. Var ganske hyggelig. Koste og klinte litt, men det var det.. fineste svensken jeg har sett i hvert fall. Men ehh, han ventet ikke sammen med meg på bussen? Så teit. Men han sa at han håpet at vi møttes igjen.. har ikke sett melding fra ham eller noe. Er det normalt? Skal jeg sende han melding å si jeg synes det var hyggelig? Eller vente? Han er sikkert bare ute etter ligg med meg.. TS Anonymous poster hash: 347e6...314
Gjest Eurodice Skrevet 12. november 2013 #14 Skrevet 12. november 2013 UPDATE: Okay, så vi møttes. Var ganske hyggelig. Koste og klinte litt, men det var det.. fineste svensken jeg har sett i hvert fall. Men ehh, han ventet ikke sammen med meg på bussen? Så teit. Men han sa at han håpet at vi møttes igjen.. har ikke sett melding fra ham eller noe. Er det normalt? Skal jeg sende han melding å si jeg synes det var hyggelig? Eller vente? Han er sikkert bare ute etter ligg med meg.. TS Anonymous poster hash: 347e6...314 Jeg beklager å si det, men jeg synes ikke han virker overvettes interessert i videre kontakt, når han ikke var såpass til kavaler at han så deg vel avsted med bussen.
minister-mio Skrevet 12. november 2013 #15 Skrevet 12. november 2013 Svensker er like forskjellige som alle andre. Du virker til å ha bra norskkunnskaper, hvorfor forstår du ikke svensk? Har intrykk av at de fleste som er gode i norsk forstår svensk
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #16 Skrevet 12. november 2013 Jeg beklager å si det, men jeg synes ikke han virker overvettes interessert i videre kontakt, når han ikke var såpass til kavaler at han så deg vel avsted med bussen. Sant nok, men hvorfor sier han at han håpet vi sees igjen? Han sa jo at jeg var "så fin" osv.. :s Så merkelig... -.- Kanskje han bare var kald... TS Anonymous poster hash: 347e6...314
Gjest Eurodice Skrevet 12. november 2013 #17 Skrevet 12. november 2013 Sant nok, men hvorfor sier han at han håpet vi sees igjen? Han sa jo at jeg var "så fin" osv.. :s Så merkelig... -.- Kanskje han bare var kald... TS Anonymous poster hash: 347e6...314 Jeg vil ikke ta motet fra deg, men det er ofte bare fraser. Ikke send noen melding nå i hvert fall. Vent til i morgen. Hvis han er oppriktig, sender han til deg.
Gjest Gaea Skrevet 12. november 2013 #18 Skrevet 12. november 2013 Send han en melding om det er det du vil, slutt å være så utrolig typisk tiltaksløs jente som hele tiden venter på at han tar det første steget. Hvorfor er det rart at han ikke ventet på bussen med deg? Hvorfor fulgte ikke du han til bussen, eller bilen, eller gikk med han hjem, eller hvordan han enn skulle komme seg hjem? Hva får deg til å tro at han bare vil ligge med deg, forresten? Enten må han være en rar fyr som sender slike signaler, og dermed ikke en jeg personlig ville blitt bedre kjent med i alle fall, eller så er du bare paranoid. Må da være slitsomt å tenke at en fyr kun vil ha sex om han er kjekk..
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #19 Skrevet 12. november 2013 Send han en melding om det er det du vil, slutt å være så utrolig typisk tiltaksløs jente som hele tiden venter på at han tar det første steget. Hvorfor er det rart at han ikke ventet på bussen med deg? Hvorfor fulgte ikke du han til bussen, eller bilen, eller gikk med han hjem, eller hvordan han enn skulle komme seg hjem? Hva får deg til å tro at han bare vil ligge med deg, forresten? Enten må han være en rar fyr som sender slike signaler, og dermed ikke en jeg personlig ville blitt bedre kjent med i alle fall, eller så er du bare paranoid. Må da være slitsomt å tenke at en fyr kun vil ha sex om han er kjekk.. Ehm, fordi vi var hos ham, og busstoppet var ikke så langt unna han, og jeg skulle hjem? Uansett, tror ikke han er så interessert uansett... men da trengte han i hvert fall ikke si "Håper jeg vi sees igjen" :s .. jaja, samme. Anonymous poster hash: 347e6...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå