Maryam Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 (endret) Først og fremst, må jeg understreke at jeg har hørt med kollegaer først og det er sosialt akseptert å date eller være kjæreste med kollegaer. Og nå har det seg slik at jeg har bedt ut en på date fordi han virket utrolig morsom og kjekk, og han svarte ja. Han virket litt likegyldig når jeg foreslod å gå ut en kveld, så jeg ga han nummeret mitt og sa at det var opp til han. I ettertid har han virket likegyldig og lite interessert i å snakke med meg når jeg prøvde å skravle litt, og jeg skjønner ikke helt om han egentlig er interessert i å gå ut med meg eller om han egentlig har avvist meg, men bare lygd og sagt ja. Skal jeg anta at jeg egentlig har blitt avvist, eller bare vente og se? Endret 29. november 2013 av Maryam
frøkna Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Du må bare vente og se, men kan virke som om du er avvist ja.. Han er kanskje ikke ute etter noe seriøst og er redd noe useriøst vil gjøre jobbsituasjonen klein? The ball is in his court eller hva man sier, hehe. Får vente å se om han tar kontakt, er jo ikke til å misforstå at du er interessert!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Anta at du er avvist og oppføre deg deretter. Han virker jo ikke interessert og oppfører seg ganske barnslig, så da ville jeg glemt hele fyren, så får han ta kontakt hvis han er interessert. Anonymous poster hash: 1e584...9e9
Maryam Skrevet 11. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2013 Anta at du er avvist og oppføre deg deretter. Han virker jo ikke interessert og oppfører seg ganske barnslig, så da ville jeg glemt hele fyren, så får han ta kontakt hvis han er interessert. Anonymous poster hash: 1e584...9e9 Huff ja. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å få avslag og gjorde det veldig klart at hvis han ikke ville så var det null stress. Men det et jo utrolig umodent av en 26-åring å si ja for å så virke totalt likegyldig til meg. Får lyst til å drøye det en ukes tid og hvis jeg ikke hører fra han da at jeg kommer til å si det rett ut til han at neste gang han blir bedt ut av ei jente og ikke er interessert, så får han heller være ærlig og si nei takk.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Jeg lurer på om du ikke svarer på spørsmålet ditt selv i HI. Han sier at han er en skjørtejeger. Selv om han muligens i utgangspunktet kunne tenkt seg å gå ut med deg, ombestemte han seg kanskje i det øyeblikket det var han som ble byttet. Noen menn er litt "enkle" sånn sett. Men dette kan du jo teste ut om du har moro av det. Anonymous poster hash: 33f89...e7c
Maryam Skrevet 11. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2013 Jeg lurer på om du ikke svarer på spørsmålet ditt selv i HI. Han sier at han er en skjørtejeger. Selv om han muligens i utgangspunktet kunne tenkt seg å gå ut med deg, ombestemte han seg kanskje i det øyeblikket det var han som ble byttet. Noen menn er litt "enkle" sånn sett. Men dette kan du jo teste ut om du har moro av det. Anonymous poster hash: 33f89...e7c Jeg tenkte også litt på det, at han syntes det er var kjedelig at jeg var interessert. For under hele arbeidsdagen virket det som om jeg var kjempeuinteressant i hans øyne. Kan det være at han blir interessert hvis jeg ikke tar noe kontakt med han fremover og virker litt likegyldig mot han?
Maryam Skrevet 11. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2013 Herregud; nå konfronterte jeg han og da kom det jammen frem at han allerede datet noen og allerede var opptatt !
zen Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 Uansett hva han unnskylder seg med så er han ikke interessert, og det viste han vel også klart og tydelig når han var likegyldig. Han virker uansett litt kaotisk og unnvikende, da, ut fra det du skriver. Håper dere greier å bevare god stemning på jobb Om en stund ler dere sikkert begge av hele greia.
Gjest .-L-. Skrevet 11. november 2013 #9 Skrevet 11. november 2013 Herregud; nå konfronterte jeg han og da kom det jammen frem at han allerede datet noen og allerede var opptatt ! Så teit at han sa ja først da.. Merkelig fyr.
Maryam Skrevet 12. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 12. november 2013 Så teit at han sa ja først da.. Merkelig fyr. Ja, jeg ble litt paff. Det er helt greit å bli avvist, men jeg ble ganske sur fordi han ikke var ærlig. Så jeg svarte bare at det var dustete av han å ikke bare si at han egentlig ikke var interessert, og at dette var utrolig flaut og ydmykende for meg. Så slettet jeg han fra FB og logget av
tom1986 Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 Herregud; nå konfronterte jeg han og da kom det jammen frem at han allerede datet noen og allerede var opptatt ! Han sa vel det for å slippe forholde seg til deg. Jeg hadde gjort det samme med ei desperat dame på jobb...
Gjest Cytosin Skrevet 12. november 2013 #12 Skrevet 12. november 2013 Han sa vel det for å slippe forholde seg til deg. Jeg hadde gjort det samme med ei desperat dame på jobb... Da er du i så fall feig! Og hvor er logikken egentlig: du svarer "ja" til å gå på date med dama for å slippe å forholde deg til henne? Vil du ikke forholde deg til henne, sier du at du ikke er interessert og jeg kan love deg at de fleste damene holder unna. 2
zen Skrevet 12. november 2013 #13 Skrevet 12. november 2013 Da er du i så fall feig! Og hvor er logikken egentlig: du svarer "ja" til å gå på date med dama for å slippe å forholde deg til henne? Vil du ikke forholde deg til henne, sier du at du ikke er interessert og jeg kan love deg at de fleste damene holder unna. Folk er feige Mange har dårlige erfaringer med å avvise andre, fordi de har en tendens til å bli sure og lage dårlig stemning. Ekstra vanskelig når det er noen på jobb. Da er det lettere for mange å fjase det vekk til de finner på en eller annen endelig bortforklaring, som at de dater noen andre. (Selv om de kanskje ikke gjør det)
Maryam Skrevet 12. november 2013 Forfatter #14 Skrevet 12. november 2013 (endret) Folk er feige Mange har dårlige erfaringer med å avvise andre, fordi de har en tendens til å bli sure og lage dårlig stemning. Ekstra vanskelig når det er noen på jobb. Da er det lettere for mange å fjase det vekk til de finner på en eller annen endelig bortforklaring, som at de dater noen andre. (Selv om de kanskje ikke gjør det) -- Endret 29. november 2013 av Maryam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå