Snuppelure Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 Jeg er invitert i et utdrikningslag eller Bachelorette Soiree i New York ganske snart. Gleder meg veldig og tro det blir gøy. Men så slår det meg at jeg vet ingenting om amerikanske tradisjoner for dette. Kan noen hjelpe meg? Hva pleier de å gjøre? Hva har man på seg? Skla jeg ha med gave? Hva slags gave? Har de spleise opplegge som her hjemme? Hva forventes av meg? Og hva kan jeg forvete? t Jeg skal sende mail til forloveren å spørre, men det hadde vært greit å ikke våre helt på jordet når jeg spørr...
Lissemor Skrevet 6. mai 2004 #3 Skrevet 6. mai 2004 Er ikke det sånn gave-dusj da?At bruden får en gave av hver av gjestene?Og at de bare er hjemme og koser seg?(Eller ser jeg kanskje for mye på film he he)
Saeria Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 Det er litt info om det her. Vet ikke hvor mye du kan få ut av det, men noe står det sikkert.
Vimsevips Skrevet 7. mai 2004 #5 Skrevet 7. mai 2004 Mitt inntrykk er at det varierer akkurat som her. Noen har en koselig aften på byen, noen spleiser på tur til Vegas osv. "Bridal shower" er en sammenkomst for de kvinnelige gjestene, evt. venner som ikke er invitert, til å møtes. Da har man litt flere kjente fjes når bryllupet kommer. Til dette har man med en gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå