AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Hvorfor blir ikke vannet i springen ordentlig kaldt nå på høsten? Det blir jo iskaldt på sommeren? Jeg har prøvd å la vannet renne en stund, det blir kaldt og godt etter ca 3 minutter på høst/vinterstid. På sommeren tar det maks 5 sekunder? Burde det ikke være omvendt?Anonymous poster hash: fc6b5...dd1
Rosa Sitron Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Da bor du et helt annet sted enn meg. Her er vannet kjempekaldt om vinteren =) Men hvordan er det med vannrørene dine? Går de igjennom oppvarmingsrom eller lignende?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Her jeg bor så blir vannet iskaldt ganske fort på kjøkkenet så tar det ca 30 sekunder. Mens på badet er det iskaldt med en gang. Så jeg tar som regel vann fra badet om jeg skal drikke det:P Anonymous poster hash: d2aaf...467
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Det er omvendt med meg, i alle fall. Vannet blir iskaldt rimelig raskt vinter, høst og vår. Har det vært slik i mange år? Anonymous poster hash: 50ead...490
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Da bor du et helt annet sted enn meg. Her er vannet kjempekaldt om vinteren =) Men hvordan er det med vannrørene dine? Går de igjennom oppvarmingsrom eller lignende? Jeg bor i leilighet, bygget i 2006. Oslo. Aner ikke hvor varmtvannsberederen er engang.. Hehe. Så jeg vet faktisk ikke..Anonymous poster hash: fc6b5...dd1
Rosa Sitron Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Jeg bor i leilighet, bygget i 2006. Oslo. Aner ikke hvor varmtvannsberederen er engang.. Hehe. Så jeg vet faktisk ikke..Anonymous poster hash: fc6b5...dd1 Da regner jeg med dere har felles fyring? For om rørene går igjennom fyrrommet vil vannet bli varmet opp der. Eller om rørene går gjennom en nabos varme leilighet. Hos oss tar det ofte litt tid før vannet blir varmt da varmtvannsberederen er i kjelleren og vi bor i toppetasjen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå