AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Hei. Jeg har en veldig god og nær venninne som forstår meg og jeg forstår henne, vi kan snakke sammen om absolutt alt og har det veldig gøy når vi er sammen. Vi er ikke sammen så ofte i og med at vi bor litt unna hverandre. Nå begynner det og bli noen uker siden vi ikke har snakket, og det har aldri skjedd før. Før det så snakket vi sammen hver dag og begge to tok intiativ til samtalene osv.. Nå i det siste så har jeg sendt henne noen meldinger der jeg spør hvordan det går, om det har skjedd noe nytt og om hun var travel siden hun ikke har tatt kontakt. Jeg fikk ikke noe svar tilbake, men det sto at hun har sett meldingen. Og det er ikke det at hun ikke har tid til å svare, siden hun svarer jo de andre og legger stadig ut bilder på internett av hun og venner. Men jeg savner hun sånm! Vet ikke hva jeg har gjort galt, og det har aldri gått så lang tid vi ikke har snakket med hverandre.. Men vil ikke virke helt masete når jeg allerede har sendt mange meldinger. Skal jeg bare droppe hun? Og de siste dagene jeg snakket med hun var hun veldig rar og annerledes mot meg.. Skal jeg bare vente til hun skriver noe? Orker snart ikke og vente mer.. Skal jeg bare glemme hun??Anonymous poster hash: 7cb2c...82a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Ring! Anonymous poster hash: d5088...ad5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Må nevnes at ingen av oss har barn når vi er i 16-årene.Anonymous poster hash: 7cb2c...82a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Ring!Anonymous poster hash: d5088...ad5 Har prøvd og ringe flere ganger, men ikke noe svarAnonymous poster hash: 7cb2c...82a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Det som er godt med bestevenner at uansett hva du gjør og hvor du er har du alltid bestevennene når du kommer tilbake. Hvis dere har et slikt naturlig venneforhold burde du ikke bekymre deg. Jeg har to bestevenner som jeg kan snakke/være med hver dag eller ett par ganger i måneden i travele perioder, men det har ikke noe i si fordi vi alltid er like gode venner. Så mitt tips er å ikke mas, og slapp av (Hvis det ikke har skjedd noe mellom dere da selvfølgelig). Anonymous poster hash: 5df4c...782
Velasq Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Jeg er av typen som ikke leser sms. Det hender men da er det kun snakk om tilfeldigheter. Jeg kan godt sende sms. Har alltid vært slik. Dette vet mine venner. Er det noe viktig ringer de. Jeg er også flink til å ringe de.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 Må nevnes at ingen av oss har barn når vi er i 16-årene.Anonymous poster hash: 7cb2c...82a Haha.. 16-årene? Fra man fyller 16 til man fyller 17 da eller? Anonymous poster hash: 1a9bf...c16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå