Gjest forvirret jente Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 HJELP! jeg har unge besteforeldre på par og 60, begge er relativt spreke og veldig glad i campinglivet.. tidligere har jeg hengt meg på julegavene til mamma eller min bror.. men nå har min bror fått barn og er igang med bildegaver av oldebarn, og så heldig er ikke jeg. søker litt etter tips på nett, men da kommer det jo bare tips til 80år gamle mennesker.. begge to er i full jobb, og jeg må dessverre innrømme at jeg ikke kan så alt for mye om hobbyene deres osv, da jeg ser de sånn en gang i året.. vanskelig når alle fire besteforeldre skal komme på besøk i jula og de som bor er er da mye lettere å kjøpe til.. vil jo gi like omtenksom gave til dem alle... Gode ideer på budsjett der ute?? er student ftw =)
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Clas Ohlson har en del rimelige campingvarer. Men det spørs jo hvor lett det blir å finne noe som de ikke har fra før av.. Kanskje ett gavekort på C.O.?
Poserose Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Jeg er student så det er ikke forventet så alt for mye av gavene mine, i alle fall ikke når det kommer til pris. I fjor gjorde jeg stor suksess med hjemmelagde knekkebrød og mandarinmarmelade som jeg ga til besteforeldre. Alt er lett å lage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå