AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Her er forslaget mitt så langt: Mandag - Knebøy Benkpress Markløft Hang-ups/nedtrekk Militærpress Sittende roing Tirsdag- Knebøy Benkpress Markløft Hang-ups/nedtrekk Militærpress Triceps Fredag- Knebøy Benkpress Markløft Hang-ups/nedtrekk Militærpress Det er Fredagsprogrammet som er standarprogrammet, som dere ser. Tips til øvelder jeg kan eventuelt legge til en eller to dager? Hiptrust kommer htter hvert Magen tar jeg utenom. Setter pris på tilbakemeldinger fra folk som vet hva de snakker om! Mari Anonymous poster hash: 2c697...907
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Jeg ville ikke trent samme muskelgruppe to dager på rad. Hvorfor ikke man, ons, fre? Anonymous poster hash: 4f471...245
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Ser litt voldsomt ut. Du trenger ikke både militærpress og benkpress ihvertfall. Isolerte øvelser for mage og triceps er heller ikke nødvendig. Og du bør selvsagt bytte ut tirsdagsøkten med en onsdagsøkt, for å få hvilt skikkelig. Hvor mange sett og repetisjoner gjør du? Anonymous poster hash: da7d7...f2f
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Jeg ville ikke trent samme muskelgruppe to dager på rad. Hvorfor ikke man, ons, fre?Anonymous poster hash: 4f471...245 Jeg tenkte tydeligvis ikke da jeg skrev. Trener Man Ons Fre Da kutter jeg militærpress TsAnonymous poster hash: 2c697...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå