AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Del Skrevet 11. november 2013 Hei! Jeg vil gjerne lage en fotobok til et av barna med bilder fra ferien vår og lurer på hva jeg skal velge.. Når jeg går inn på sider som selger ser jeg at jeg kan velge mellom forskjellig papir, størrelse osv. Noen som har gjort dette før og har noe og noen å anbefale? Anonymous poster hash: 007b0...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lærerinna Skrevet 11. november 2013 #2 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg har brukt Smartphotoig vært godt fornøyd. Valgte den minste størrelsen i innbundet utgave. Enkel å bruke, mange nok valg for meg og min smak, og godt resultat. Var tilbud da jeg bestilte, så tror det kosta under 100kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nybegynneren Skrevet 11. november 2013 #3 Del Skrevet 11. november 2013 har vært år laget fotobok til besteforeldre i julegave.brukt fotoknutsen. det tar tid,men blir veldig bra til slutt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 12. november 2013 #4 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg bruker også fotoknudsen. Der bestiller jeg hvert år fotoalbum for året som har gått. Dette er med stivt omslag og i a4-størrelse. Er ikke noe problem for barna å bla i, men de må være forsiktige. Nå har jeg gjort som du tenker, å lage et feriealbum til de. Da bestilte jeg bare et lite, der det er plass til et bilde på hver side, og med papiromslag, for da er jeg ikke så nøye på hvordan de behandler den. Hvordan pris er ifht andre vet jeg ikke, men tror et lite album med 30 bilder var ca 100 kr og med 60 bilder ca 130. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Euphemia Skrevet 27. november 2013 #5 Del Skrevet 27. november 2013 Ser dette er et gammelt spørsmål, men leste nettopp en bloggpost om fotobok til barn og tenkte jeg ville dele det her: http://joannagoddard.blogspot.no/2013/11/stocking-stuffer-photo-board-books-for.html Jeg har ikke sjekket om de leverer til Norge, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan1 Skrevet 27. november 2013 #6 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg har laget både hos Fotoknutsen og Japanphoto - liker helt klart Japanphoto sin løsning best. Mye enklere og flere designmuligheter/mer fleksibelt. Til barna lager jeg i A5-format, så det er greit for dem å håndtere. Har også hardpappomslag med bilder på permen, så de lett finner sin egen bok. Til våre egne års-fotoalbum har jeg et større format, men bruker også her pappomslag med bilder, for jeg syns det blir pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå