Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg mistet bestemoren min for 1/2 år siden, farfaren min er derfor veldig ensom og veldig deprimert. Han har gjort så mye for meg etter døden hennes, gitt meg mye økonomisk støtte til bil osv.. Jeg har så lyst til å gi han en spesiell julegave igjen, bare for å vise hvor mye jeg setter pris på han. Dessuten tror jeg at han ville trengt en gave hvor han kom seg ut litt..

Noen som har tips til en reise/opplevelse jeg kan gi han? Gjerne sammen med meg. Han er forresten 60 og jeg 18. Han liker ikke å fly forresten, så helst ijkke noe som innebærer dette. Håper noen har noen ideer til meg, jeg er helt blank..

:-)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde hjulpet litt om du antydet et budsjett og hvor i landet du bor, da blir det enklere å komme med konkrete forslag (spesielt siden farfaren din ikke liker å fly).

Skrevet

Det hadde hjulpet litt om du antydet et budsjett og hvor i landet du bor, da blir det enklere å komme med konkrete forslag (spesielt siden farfaren din ikke liker å fly).

Helst ikke mer enn ca 1000-1500 kr og vi bor i stavananger

Skrevet

Hva med en tur til flo og fjære?, eller en tur innover lysefjorden (bør jo være sommer med begge mine forslag :P)

Anonymous poster hash: 71533...288
  • Liker 1
Skrevet

Støtter forslaget om tur til Flor og Fjære - foreldrene mine var der i sommer og hadde en kjempetur :) Evt om du vil ha noe som passer i januar kan du feks ta ham med deg på Rogaland Teater hvis det går noe fint dere kunne tenke dere å se? :)

• Liker 1
Skrevet

Støtter forslaget om tur til Flor og Fjære - foreldrene mine var der i sommer og hadde en kjempetur :) Evt om du vil ha noe som passer i januar kan du feks ta ham med deg på Rogaland Teater hvis det går noe fint dere kunne tenke dere å se? :)

veldig lurt, takk for svar :)

Skrevet

Hva med en tur til flo og fjære?, eller en tur innover lysefjorden (bør jo være sommer med begge mine forslag :P)

Anonymous poster hash: 71533...288

smart, takk for tips :)

Skrevet

Er det en artist han liker som han kanskje kunne satt pris på konsertbilletter til? Han er jo bare 60 år, det er ikke som å finne på noe med en som er 90, det er kjempemye å gjøre :) Det kommer jo helt an på hva han liker.

Anonymous poster hash: 649cb...bf1
Skrevet

- Konsertbiletter
- En kurv med mye godt, type kaffe, sjokolade, pledd, bok, hjemmelaget snop, alkohol.
- En flaske vin/whiskey på polet.
- Et "gavekort" på en resturant, der du inviterer han med ut for å spise.
- Teater
- Du kan bake noe godt til han. (Boller, kaker, kjeks, rundstykker, middager som han kan fryse ned)
- Kino
- Museum :)

Anonymous poster hash: 947da...b49
  • Liker 1
Skrevet

- Konsertbiletter

- En kurv med mye godt, type kaffe, sjokolade, pledd, bok, hjemmelaget snop, alkohol.

- En flaske vin/whiskey på polet.

- Et "gavekort" på en resturant, der du inviterer han med ut for å spise.

- Teater

- Du kan bake noe godt til han. (Boller, kaker, kjeks, rundstykker, middager som han kan fryse ned)

- Kino

- Museum :)

Anonymous poster hash: 947da...b49

fine ideer, tusen takk :)

Skrevet

Er det en artist han liker som han kanskje kunne satt pris på konsertbilletter til? Han er jo bare 60 år, det er ikke som å finne på noe med en som er 90, det er kjempemye å gjøre :) Det kommer jo helt an på hva han liker.

Anonymous poster hash: 649cb...bf1

ja kanskje det, skal sjekke det ut. takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...