AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Har "nettopp" truffet en slik mann. Vet ikke om jeg tør å satse på han. Er snill og grei ellers, men har kjempeproblemer med å stole på han. Burde jeg gi han en sjanse , eller burde jeg avsluttet det hele? Han er litt sånn flørte typen, og det er ikke jeg. Jeg er egentlig en sjalu type, så er veldig usikker på om dette er bra for meg desverre . Er veldig glad i han:-( Anonymous poster hash: aa696...5a6
Rosewood Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Jeg hadde nok hatt problemer med det jeg og.. Ikke fordi jeg tror på den "en gang utro, alltid utro" men i og med at han har gjort det flere ganger, hadde fått meg til å tenke at han lett kunne gjort det igjen. 3
Gjest Summers Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 (endret) Hvor lenge siden var det han var utro sist og hvor gammel var han da? Endret 11. november 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Hvis du vet at dere er så forskjellige allerede nå, blir det ikke bedre med tiden. Jeg hadde droppet ham som kjæreste. Anonymous poster hash: c3b4c...6c0
lillsunshine Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Det kommer helt ann på. Det spørs også hvor gammel dere/han er. Er han ung har han enda tid til å lære, om han er sent i 20-årene, over 30, ville jeg vært mer skeptisk, for når skal han da lære? Jeg ville vært skeptisk selv, for jeg tenker som så at dette er en mann som lar begjæret styre. Men det er også avhengig av kontekst: Var det en spesiel grunn til at han var utro i sine andre forhold? Ble han behandlet dårlig, var dama utro selv, hvor engasjert var han i forholdet? Det er mulig for en mann å forandre seg når han finner en han virkelig vil satse på. Kanskje har han ikke vært interessert nok i sine tidligere forhold. Jeg ville tatt det rolig. Men har dere prøvd å snakke om det, kanskje du kan spørre han om hvorfor han har gjort det før, og snakke om hvilken forventinger du har?
Gjest Lille-pus Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 (endret) Kontrollspørsmål: Dere er ute etter det samme? .... er du helt sikker på at dere er ute etter det samme? Det er ikke slik at du søker et monogamt, langvarig forhold og han søker et forhold med frirom for og åpenhet til å inngå andre forbindelser? Hvis to mennesker er ute etter nøyaktig samme type forhold så hadde det ikke plaget meg nevneverdig Edit: Liten Leif. Endret 11. november 2013 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 Nei, så vondt vil jeg ikke meg selv å alltid leve med at utroskap er noe han er troende til å gjøre. Anonymous poster hash: 72be4...02c 2
Steinar40 Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Har "nettopp" truffet en slik mann. Vet ikke om jeg tør å satse på han. Er snill og grei ellers, men har kjempeproblemer med å stole på han. Burde jeg gi han en sjanse , eller burde jeg avsluttet det hele? Han er litt sånn flørte typen, og det er ikke jeg. Jeg er egentlig en sjalu type, så er veldig usikker på om dette er bra for meg desverre . Er veldig glad i han:-( Anonymous poster hash: aa696...5a6 Det høres ut som at dere passer dårlig i sammen. Men nå er det vel ikke akkurat mange som passer i sammen med folk man ikke kan stole på heller.
Gjest Grapefrukt Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Nei. Det er så mange fisker i havet at jeg ikke hadde giddet. Ville aldri ha blitt sammen med en som har så dårlig moral uansett om han var 20 eller 35 år da det skjedde.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #11 Skrevet 15. november 2013 Traff en som hadde vært utro FEM ganger! Deal breaker Anonymous poster hash: 6f4f3...49b 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #12 Skrevet 15. november 2013 Hadde ikke gitt ham en sjanse. Eksen min var utro mot alle sine tidligere kjærester, og han sier han aldri var fysisk utro da vi var sammen. Men han fortsatte å flørte med tidligere elskerinner mens vi var sammen. Glad han er en eks. Jeg tror "en gang utro alltid utro" passer bra i de fleste tilfeller. Ikke alle menn (eller kvinner) er sånn, men jeg tar ikke sjansen mer... Anonymous poster hash: 1c290...756
Gjest RompeRusk Skrevet 15. november 2013 #13 Skrevet 15. november 2013 (endret) Sier som resten, hold deg unna Endret 15. november 2013 av RompeRusk
Nettinettet Skrevet 15. november 2013 #14 Skrevet 15. november 2013 Har "nettopp" truffet en slik mann. Vet ikke om jeg tør å satse på han. Er snill og grei ellers, men har kjempeproblemer med å stole på han. Burde jeg gi han en sjanse , eller burde jeg avsluttet det hele? Han er litt sånn flørte typen, og det er ikke jeg. Jeg er egentlig en sjalu type, så er veldig usikker på om dette er bra for meg desverre . Er veldig glad i han:-( Anonymous poster hash: aa696...5a6 Skal man fungere sammen med noen, må man fungere sammen emosjonelt. En person som er sjalu kan ikke fungere sammen med en person som er flørtete. Du kan værsegod å prøve, men jeg kan love deg at det vil bli et forhold hvor du hele tiden sliter med tillit og vonde følelser.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #15 Skrevet 15. november 2013 Hvis det er TYVE eller FØRTI år siden sist det skjedde. Og antall ganger... Anonymous poster hash: d8b27...46a
Nettinettet Skrevet 15. november 2013 #16 Skrevet 15. november 2013 Hvis det er TYVE eller FØRTI år siden sist det skjedde. Og antall ganger... Anonymous poster hash: d8b27...46a Hjelper ikke det heller, hvis han har en personlighet som skaper ubalanse i hennes.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #17 Skrevet 15. november 2013 Jeg tror jeg ville holdt meg unna.. fordi jeg er så redd for å bli såret. Er også en sjalu type og ville nok endt opp med å overanalysere ufarlige situasjoner og slite oss begge ut Anonymous poster hash: 117f1...f91
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #18 Skrevet 15. november 2013 Er du istand til å gå fra han, ville jeg gjort det. Anonymous poster hash: 22c62...250
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #19 Skrevet 15. november 2013 Folk som har vært utro er dårlige mennesker og fortjener ikke kjæreste. Nå er riktignok de fleste menn utro da, så ikke godt å si hvem man kan stole på. Siden menn lyver. Anonymous poster hash: ba5e4...a53 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå